Hej,
Kul, ser ut som det skulle kunna vara min gamla ducce (om regnr börjar på SMD***)! Jag hade den från 2003-2007 och hade gått 400 mil när jag köpte den. Grattis till en kanonhoj, saknar den ibland...
Byt kamremmar, kostar inte så mycket och inte värt att chansa.
Gick mest på bana med Ducceklubben och såg då ut så här med krashkåpor
Stämmer som Eric säger:
*Såldes ny av Biscaya, utan nummerbricka. Förklaringen från Bologna var som sagt att det tillverkades några extra, utöver de officiella 500 ex, och de fick inga brickor.
*Gummina sitter i orginalsnablarna för ljudrestriktion.
*Svänghjulet byttes till ett nästan 2kg lättare från Kaemna.
*Satte i en slirkopplig från JTR, aluminium korg/lameller.
*En ECU till standardsystemet och en ECU till Termi slip-on. Vilken som är vilken är nog lättast att titta i sparepart-katalogen och jämföra artikelnummer. Bägge levererades med som orginal.
*Vet inte om du fick med bänkdiagrammet, visar 136hk på bakhjulet i Sneiders bänk.
Edit: Såld av Biscaya, blandade ihop det med min 749R.