Ducati for life
Guest
Uppenbarligen tycker vissa på forumet att debattera fritt får man inte göra och därför stängs tråden när det passar. Vi som kör Ducati ska inte behöva ta en massa pajkastning från vissa bara för han/hon råkar leva i en fantasi värld där Japaner bygger det enda som är tillåtet att rulla på vägarna.
Så denna tråd handlar om vårt fria ord i detta forum. För nog tror jag att alla i den tråden skriver med en viss ironi, sarkasm eller vad det nu må vara. För jag hoppas verkligen att de som nu sköter den största delen av pajkastningen nån stans innanför hjärnan trots allt accepterar att alla tycker olika. Alltså åter igen - varför stängs en sådan harmlös tråd ner. Den innehöl inget rasisiskt, inga egentliga personangrepp, inga Gåsryder debatter, ja egentligt inget allvarligt mer än en massa massa skitsnack på låg nivå. Det tycker jag är lite kasst...
Varför stängs den?
Varför måste vissa gå till person angrepp?
Varför har vissa svårt att acceptera andras smak & tycke?
Så denna tråd handlar om vårt fria ord i detta forum. För nog tror jag att alla i den tråden skriver med en viss ironi, sarkasm eller vad det nu må vara. För jag hoppas verkligen att de som nu sköter den största delen av pajkastningen nån stans innanför hjärnan trots allt accepterar att alla tycker olika. Alltså åter igen - varför stängs en sådan harmlös tråd ner. Den innehöl inget rasisiskt, inga egentliga personangrepp, inga Gåsryder debatter, ja egentligt inget allvarligt mer än en massa massa skitsnack på låg nivå. Det tycker jag är lite kasst...
Varför stängs den?
Varför måste vissa gå till person angrepp?
Varför har vissa svårt att acceptera andras smak & tycke?
Last edited: