ja lysnar på emonds nya låt fuck it!! de tar ett tag men de blir lite bättre hela tiden tills du vaknar upp en dag o inte tänker på henne alls mvh dukeIIfbgAndreas_cbr600 skrev:Nån som har några vettiga tips på hur man kommer över en förlorad flickvän??![]()
Andreas_cbr600 skrev:Nån som har några vettiga tips på hur man kommer över en förlorad flickvän??![]()
Utan tvekan är jag det...spharv skrev:Finns nog inget perfekt sätt... Är du fortfarande kär i henne eller så, så kommer du tänka på henne länge..![]()
Men du kommer över det![]()
Andreas_cbr600 skrev:Nån som har några vettiga tips på hur man kommer över en förlorad flickvän??![]()
Gör som jag.. FIRA.. eller.. om det inte känns bra så kan man testa att ha fullt upp med annat. Polare, bågar, träffa folk etc. Så slipper man tänka på det så mycket...Andreas_cbr600 skrev:Nån som har några vettiga tips på hur man kommer över en förlorad flickvän??![]()
Andreas_cbr600 skrev:Mavve och 200+ kom nog med dom vettigast förslagen..
HAr inte hittat nån lösning på min sorg men har i alla fall skaffat mig lite färdkost(KK årsmodell:77) tills jag hittar lösningen.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |