Wargen
Fjollhoj medlem
Jag skulle behöva e-mailen till alla som är medlemmar i Crazy MC. För då kan jag skicka ut när vi ska ha träffar mm. Visst går det att göra på sh också men det skulle bli mkt enklare för mig om jag kunde få e-mailen eftersom jag kan skicka ut "grupp e-mail". Det kommer INTE bli spam, reklam eller massa onödig information utan bara det viktigaste! Ni kan självklart uppsäga prenumerationen av e-mail.
Om ni inte vill lägga upp den här så kan ni skicka den via pm eller wargen6@hotmail.com (även msn på den om nån vill chatta) Om ni skickar via e-mail så skriv vad ni har för nick på sh så jag vet vilka som är på listan
Självklart kommer vi lägga upp tråd i forumet när eventuella träffar kommer ske men det är så lätt att missa om man inte är online på några dagar. Och vi vill att så många som möjligt kommer.
Vi har funderat på att ha träff på Elmia mässan som är i april och Bike Weekend som är 17-18 juni. Detta är bara förslag och mer förslag tas väldigt gjärna emot.
//Tack på förhand
Ps. glöm inte att kolla Träffar och Samåkningar emellanåt.
Om ni inte vill lägga upp den här så kan ni skicka den via pm eller wargen6@hotmail.com (även msn på den om nån vill chatta) Om ni skickar via e-mail så skriv vad ni har för nick på sh så jag vet vilka som är på listan
Självklart kommer vi lägga upp tråd i forumet när eventuella träffar kommer ske men det är så lätt att missa om man inte är online på några dagar. Och vi vill att så många som möjligt kommer.
Vi har funderat på att ha träff på Elmia mässan som är i april och Bike Weekend som är 17-18 juni. Detta är bara förslag och mer förslag tas väldigt gjärna emot.
//Tack på förhand
Ps. glöm inte att kolla Träffar och Samåkningar emellanåt.
Last edited: