R400
12.79!? Säg att du skämtar!
En av de häftigaste filmer jag sett handlar om backracing med Ari Vatanen, filen heter "pike" eller liknande. Det är en 10 minuter lång kortfilm som vunnit pris och grejer, den börjar med pianomusik och fortsätter med höga hastigheter och vackra utsikter. Jag vet att det inte är MC-film, men den är ack så häftig!
Tyvärr har filen kommit bort i någon städning. Jag har inte tillgång till något fildelningsprogram, så är det någon som kan slänga upp en länk till filmen? Snälla?
Andra favoriter som också försvann är dansken som kör 300 på autobahn till ledmotivet ur Top Gun och galningen som kör runt Paris i rusningstrafik. De vore också roliga att hitta igen!
Tack på förhand!
Tyvärr har filen kommit bort i någon städning. Jag har inte tillgång till något fildelningsprogram, så är det någon som kan slänga upp en länk till filmen? Snälla?
Andra favoriter som också försvann är dansken som kör 300 på autobahn till ledmotivet ur Top Gun och galningen som kör runt Paris i rusningstrafik. De vore också roliga att hitta igen!
Tack på förhand!