efterlysning!!

fridolina

Guest
tjena alla sporthojare!! :hej

träffade några av er i lördags i vaxholm och sen blev det en liten tur till knutby.. jag har inte varit här på sporthoj förut, men eftersom ni var så himla trevliga måste jag ju oxå bli medlem!!

så vilka av er var det jag träffade? :confused: jag var den lilla mörkhåriga (och enda) tjejen som käkade med sju killar vid "mittenbordet" på restaurangen. hade sällskap med en av er från sumpan hem. alltså inte hem, men på hemvägen om ni förstår (inga feltolkningar här tack!!). körde en gul funduro, förresten.

om ni känner er träffade: lämna ett spår!!

hej hopp från frida ;)

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
fridolina skrev:
tjena alla sporthojare!! :hej

träffade några av er i lördags i vaxholm och sen blev det en liten tur till knutby.. jag har inte varit här på sporthoj förut, men eftersom ni var så himla trevliga måste jag ju oxå bli medlem!!

så vilka av er var det jag träffade? :confused: jag var den lilla mörkhåriga (och enda) tjejen som käkade med sju killar vid "mittenbordet" på restaurangen. hade sällskap med en av er från sumpan hem. alltså inte hem, men på hemvägen om ni förstår (inga feltolkningar här tack!!). körde en gul funduro, förresten.

om ni känner er träffade: lämna ett spår!!

hej hopp från frida ;)

Tjena på dig!

Jag satt snett mittemot dig brevid killen som var så lik ditt ex eller hur det nu var.... Körde en svart Kawa i alla fall.
Kul att du hittade hit. Mycket trevligare än Bike.se :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Hej på dig!

Vi snackade en del du och jag också. Jag satt längst ut i änden på bordet och det var jag som pratade med dig om din omkörning precis när vi drog från macken i Gottröra. Det var också jag som så fräckt körde om dig på den rödsvarta faran när vi kom ut i öppnare landskap!

Övriga vid bordet var Zpix, Thundercat och Ninjanurse. M:et räknas inte eftersom han är så långsam. :fakta

Välkommen hit ska du iaf vara! :hej

Edit: Jimmy heter killen som satt till höger om dig också, men han är inte medlem här. Han har inte ro att hålla till på ett forum, han vill bara göra wheelies! :D

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...