Eftersnack Kinnekulle THN-gänget

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Ja gubbar.Det var mycket trevligt att vi blev så många och bra folk.Trevliga vägar var det också fast själv kände jag inte till dom vägarna bortåt läckö förmodar jag det var och höll på att damma av i den liiiite skarpa högerkurvan ngt före där vi stanande och åt.Imponerad av din tjej hur hon hänger med i tempo red ninja :tummenupp .Mattias,din hoj såg grym ut och lite raceaktig utan speglar och en cool liten ratt som du justerar mer effekt med som sitetr lite snett under sadeln..eller är det inte effekt :va ???
Hopaps vi kan åka fler ggr och bli ett litet trevligt gäng.

Mvh/Marco

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Nybörjare skrev:
Ja gubbar.Det var mycket trevligt att vi blev så många och bra folk.Trevliga vägar var det också fast själv kände jag inte till dom vägarna bortåt läckö förmodar jag det var och höll på att damma av i den liiiite skarpa högerkurvan ngt före där vi stanande och åt.Imponerad av din tjej hur hon hänger med i tempo red ninja :tummenupp .Mattias,din hoj såg grym ut och lite raceaktig utan speglar och en cool liten ratt som du justerar mer effekt med som sitetr lite snett under sadeln..eller är det inte effekt :va ???

Mvh/Marco

Hellyckad dag tycker jag också... Trots att vi glömde några på ditvägen :rodnar Vissa hastighetsskillnader får man väl räkna med när så många nya gubbar som åker första gången. Och att vi stannar vid korsningar och sådant, men det löser sig nog i framtiden.

Nu vet vi ju (nästan) vilka vi är, så skriv gärna en tråd när det är nya åkningar på gång.... Det är ju alltid roligt att åka flera...

Last edited:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Kan bara hålla med om att det var mkt trevligt, sjyssta uppvisningar på kullen oxo (saab performance team) dom kunde sina fordon dom killarna.

tycker det gick riktigt bra för dej Marco, inte så mycket nybörjare som ditt nick säger: ):):) fint place där ute vid spiken oxo... ett härligt gäng blev det

//p

M.Hedberg

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
2009, Yamaha R6
Nybörjare skrev:

Mvh/Marco
En mycket trevlig dag har det varit med goa gubbar. Gött käk på Spiken var det åxå :tummenupp . Det märktes att det inte har varit många soltimmar i år, såg ut som en kräfta i ansktet när jag kom hem. Ratten uder sadeln är till stötdämparen för att ställa förspänningen på fjädern. Hoppas att många av er dyker upp på Kinnekulle den 11:e Juli.

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
M.Hedberg skrev:
En mycket trevlig dag har det varit med goa gubbar. Gött käk på Spiken var det åxå :tummenupp . Det märktes att det inte har varit många soltimmar i år, såg ut som en kräfta i ansktet när jag kom hem. Ratten uder sadeln är till stötdämparen för att ställa förspänningen på fjädern. Hoppas att många av er dyker upp på Kinnekulle den 11:e Juli.

Nä då,förstod allt att det var till din öhlinare som du kan justera på :)
Apropå sol ja,kände på kvällen att det börja bli liiiite varmt i ansiktet och visst var man som en kräfta i ansiktet men fler såna här dagar så mår man bäst :tummenupp

Kneedrag

Guest
:Bugar Tack alla ni som va med för en otroligt trevlig dag. :tummenupp

he he och skönt att höra att det inte va bara jag som ser ut som en grillad gris. :brinnerup

Tina

ItePiru

Hemma igen
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
ZX-10R -04
Jag vill också tacka alla som vad med, riktig trevlig körning :squid
Detta måste vi göra om.

Jag blev också drabbat ut av solbränna. Försökte jämna ut färgen ute på Vänern idag. Jag lyckades rätt bra, nu är jag helt bränt :hoppa

/Mika

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
CBR929
Det var jätte kul får bli fler gånger :tummenupp Var ute idag med red_ninja och nybörgare på en söndags tur :banana
Mvh/Peter

R1a mannen

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
R1
Tjenare allihopa..
Även jag vill tacka för en kanon-trevlig dag tillsammans med er. :banana
Detta måste vi bara göra om,fan så mycket roligare när man blir ett så gott gäng som det va :tummenupp ..
Hör av er igen om det blir något nytt mål.
Ha det så bra nu och kör lugnt :yoparty

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
R1a mannen skrev:
Tjenare allihopa..
Även jag vill tacka för en kanon-trevlig dag tillsammans med er. :banana
Detta måste vi bara göra om,fan så mycket roligare när man blir ett så gott gäng som det va :tummenupp ..
Hör av er igen om det blir något nytt mål.
Ha det så bra nu och kör lugnt :yoparty

ja redan på söndag verkar det bli en långkörning uppp genom Dalsland (Håverud) mvh peter

Precision

Svårt att skrapa båda puckarna samtidigt
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R
Då är det min tur att också tacka alla för en mycket trevlig dag. :tummenupp

Tyvärr kunde jag inte fullfölja resan runt Nossebro som jag sagt :( . Hade blivit för sent att åka till Skövde från Trollhättan för att sedan återvända till Trollhättan med prylarna jag behövde för kvällens aktiviteter. Måste nog ha lite bättre framförhållning i fortsättningen...

Ser fram emot nästa tur :)

På återseende!
Kör som ni brukar.
//Anders

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R6-03 SÅLD
Hade en kanondag tack vare sällskapet!!
Hoppas på fler turer!!
Ha det gott! /Andreas

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
Måste passa på jag med och tacka för en väldigt trevlig lördag :)
ser fram emot fler åkturer med er :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...