Elbil till ungarna

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Har en gammal peg perego elbil som jag bytt motorer på. Men nu är dom kassa igen.
Gav bara ett par hundra lappar för den.
Nu funderar jag på att köpa en ny då dom använder den väldigt mycket.
Funderade först på att köpa en john deere gator, men nu är jag lite mer sugen på en polaris rzr 24v istället.
Vad tycker ni? Ungarna är 4,5resp 1,5år. Det är den äldste som kör men den lille älskar att åka med. Bälte är ett krav och det saknas på gator men går säkert att lösa.
Bor ute på landet så det är bra om den är lite offroad.
//Magnus

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Såg en Tesla P85+ Super S idag i Malmö. Jag fick googla, kände inte igen vare sig logga, namn eller bil... har aldrig sett en Tesla innan, har ni?

Tjita1

Guest
Inte i verkligheten, men den gamla Teslan har jag däremot sett ett antal gånger på video och bild.

Men offtopic, hörrni..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kollade ett klipp på tuben och sedan priserna på Ebay, satan vad dyr polaris rzr 24v var :brinnerup

Men den såg ju ut att ta sig fram jäkligt bra, nästan lite för bra om du frågar mig...

Edit/ Den här gauchon verkar också grym, FM-radio med mp3-ingång och bra fart på den också. Samt billigare än Polarisen verkar det som... http://www.ebay.com/itm/AUTO-JEEP-E...o_Giocattoli_e_Modellismo&hash=item27db69f7ac

Last edited:

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Kollade ett klipp på tuben och sedan priserna på Ebay, satan vad dyr polaris rzr 24v var :brinnerup

Men den såg ju ut att ta sig fram jäkligt bra, nästan lite för bra om du frågar mig...

Edit/ Den här gauchon verkar också grym, FM-radio med mp3-ingång och bra fart på den också. Samt billigare än Polarisen verkar det som... http://www.ebay.com/itm/AUTO-JEEP-E...o_Giocattoli_e_Modellismo&hash=item27db69f7ac

Blev en john deere gator från ebay. Fick den till riktigt bra pris.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO