SkorvKalle
2 hjul för mycket
Vilken dag det har varit.. Jag sprang runt o yra me min sporthojströja men jag såg inte röken av någon annan sporthojare.. lite synd tycker ja.. JSM, har ni inte varit där, de e ju nära o bra det fanns egentligen inte mycke o titta på, det fanns GOTT om brudar där kan ja lova.. de va nästan så man fick springa några extra varv på dasset (riktigt så farligt var det väl inte men nära..) Den STORA höjdpunkten var iaf Kevin Carmichael vikken kille.. det är en sak o se stuntfilmer och kolla live.. o den killen kunde sina grejor.. (bilder kommer på han). Det enda tältet man kunde stå och snacka vett vid var SMC's tält.. stod o snackade me en schysst kille ett tag o det var väl bara dom och allt om mc som visade upp hojar.. (harley och de gamla husqvarnorna räknas väl knappt ) Allt om mc's streetfighterprojekt var hyffsat snyggt.. kommer nog bli rätt grym när den blir klar.
Som sagt, en helt okej dag förutom alla 60-talsraggare o fulla harley-killar. Något som ja inte får glömma o nämna var att köra crosskart.. första gången.. ni skulle ha varit där och sett GranaT's uppvisning.. han var den enda som lyckades mangla en kon.. han ställde hela bilen över konen o knäckte den.. men bromsen var ju sönder, eller hur var det ?
Bilder kommer by GranaT snarast skulle jag tro
Som sagt, en helt okej dag förutom alla 60-talsraggare o fulla harley-killar. Något som ja inte får glömma o nämna var att köra crosskart.. första gången.. ni skulle ha varit där och sett GranaT's uppvisning.. han var den enda som lyckades mangla en kon.. han ställde hela bilen över konen o knäckte den.. men bromsen var ju sönder, eller hur var det ?
Bilder kommer by GranaT snarast skulle jag tro