en akvarelltjej utanför dörren..:)

deam

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2003
Hoj
KTM 525 EXC-03
det ringde precis på dörren, och när jag öppna stod där en ganska söt tjej, jag sa hej och då tog hon upp en lapp där det stod ungefär såhär,

jag är en student från ryssland och säljer mina akvarell tavlor som jag målat för att ha råd att bo och gå i skola här i sverige etc etc..

jag sa bara nej tack och stängde dörren, men sen kände jag mig jättedum.
men va hade ni gjort, hade ni köpt nåt lr e det bara bluff, som jag tror det är...

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Har själv tackat nej till sånt. Vill inte köpa det.....behöver mina pengar till allt annat.

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Ett tips, be om att få titta på en , plocka fram ett sudd och sudda ut blyertsen dom har ritat med ;). Du blir nog inte helt förvånad när det dyker upp datorprintade streck bakom ;). Har för mig att det är "debian art" de flesta skriver ut bilderna ifrån och fyller i själva men hittar inte sidan. Fanns en tråd på sweclockers om det för något år sedan :], samma tavla dom sålde fanns med på sidan.

edit: tror det var denna sidan http://www.deviantart.com/

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ahh hon står där för att hon e söt o många som du faller för de :rolleyes: visst har vi killar ett starkt psyke :tungan

tänk om där hade stått en stor grov karl (smirnov el likn)
då hade du inte ens funderat..

jaja..jag skulle heller aldrig lägga penga på nå likn då dom behövs till mina hojar :tummenupp

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Kom en "sån" hit för någon vecka sedan. Visste inte riktigt hur man skulle få iväg honom på ett trevligt sätt så jag stack till honom en tjuga.
"Tiiisen tack, tiisen tack. :Bugar"

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed