en annorlunda kärlekshistoria

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
Snyggt klippt men skippa filtret som får det att se gammalt ut, passar i början men inte mer än så.

haha tack! :) Första gången nånsin jag provar nått sånt här!
totalt generalknas dålig på datorer! visste inte ens att det fanns sånt här i windows:va
satt och tog nån öl å hade så tråkigt så fick jag nå ryck hehe och
det var sketa kul! så nu blir det mer tok sen!
mvh D

Scorpiokid

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
2009,Kawasaki zx-10
Tuffa grejor

Wipe&cry bönder,här pratar vi häftiga grejor.Ta era gamla R1.or.och stoppa
någonstans där inte solen skiner.:yoparty

schizophrana

Guest
Du har gjort en väldigt fin film för att vara novis och jag antar att du är väldigt stolt över din hoj.

Det fattas bara lite underhållningsvärde i själva filmen, när man glider ut ifrån en parkering och drar en repa fram och tillbaka är det inte så mycket annat man tänker på förutom att du kör med skinnställ och gympadojjer vilket är horribelt fult och dessutom rätt onödigt.

iaf, antar att du längtar lika mkt till sommaren som alla andra härinne :)

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
Du har gjort en väldigt fin film för att vara novis och jag antar att du är väldigt stolt över din hoj.

Det fattas bara lite underhållningsvärde i själva filmen, när man glider ut ifrån en parkering och drar en repa fram och tillbaka är det inte så mycket annat man tänker på förutom att du kör med skinnställ och gympadojjer vilket är horribelt fult och dessutom rätt onödigt.

iaf, antar att du längtar lika mkt till sommaren som alla andra härinne :)

haha så sant! med tanke på att jag va ny i staden i sommras å hade ren tur att en kompis från dalarna kunde filma lite med en mobilkamera bara, så duger det för mig å titta på iblandnär man saknar åkningen som mest :) ang skinnstället så hade jag vart å köpt det för 300kr en timme innan det där filmades! ca 25 år gammalt men som nytt hahaha var tvungen å ha nånting på mig ju å stövlar fanns det ej pengar till ... håller på å sparar till säsong 2010 därav inte så mycket åkning filmat!! mvh D

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
tror hojen är rätt ny. :) han hade precis köpt ett skinnställ så förhoppningsvis har han inte kört så jätte mycket med hojen. :tummenupp

stämmer bra det! hade kört några mil där bara! hala nya däck!!fan min första hoj i den kalibern åxxo! så kyckling ränder det kan det fan:banana få vara hahaha

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
stämmer bra det! hade kört några mil där bara! hala nya däck!!fan min första hoj i den kalibern åxxo! så kyckling ränder det kan det fan:banana få vara hahaha

träning ger färdighet så fortsätt köra och filma. :tummenupp

schizophrana

Guest
ang skinnstället så hade jag vart å köpt det för 300kr en timme innan det där filmades! ca 25 år gammalt men som nytt hahaha var tvungen å ha nånting på mig ju å stövlar fanns det ej pengar till ... håller på å sparar till säsong 2010 därav inte så mycket åkning filmat!! mvh D

Har du råd med hojen har du råd med utrustning. inga ursäker mister!

L.I.L.L.E.M.A.N

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2006
Hoj
Kawasaki Z1000, Triumph Bobber, Honda CB 750 Four
Jag ser ingen hoj i filmen? :va Ett ufo ser jag däremot. :tungan Och ufot ser ut att ha problem att lyfta...

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC