PUKE SKYWALKER
RIDE EAT SLEEP REPEAT
..........
......
......
Last edited:
Snyggt klippt men skippa filtret som får det att se gammalt ut, passar i början men inte mer än så.
Du missade inget om man säger så!jaha då var det vimeo igen som man inte kan se!!
Du har gjort en väldigt fin film för att vara novis och jag antar att du är väldigt stolt över din hoj.
Det fattas bara lite underhållningsvärde i själva filmen, när man glider ut ifrån en parkering och drar en repa fram och tillbaka är det inte så mycket annat man tänker på förutom att du kör med skinnställ och gympadojjer vilket är horribelt fult och dessutom rätt onödigt.
iaf, antar att du längtar lika mkt till sommaren som alla andra härinne
Äre bara jag, eller är det typ 5cm fegrand på osten bak??
tror hojen är rätt ny. han hade precis köpt ett skinnställ så förhoppningsvis har han inte kört så jätte mycket med hojen.
stämmer bra det! hade kört några mil där bara! hala nya däck!!fan min första hoj i den kalibern åxxo! så kyckling ränder det kan det fan få vara hahaha
ang skinnstället så hade jag vart å köpt det för 300kr en timme innan det där filmades! ca 25 år gammalt men som nytt hahaha var tvungen å ha nånting på mig ju å stövlar fanns det ej pengar till ... håller på å sparar till säsong 2010 därav inte så mycket åkning filmat!! mvh D
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|