En del bilder från Knutstorp finns att kolla på nu...

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
I och med att jag själv kör så blir ju det lite hipp som happ med bevakningen. Nu är det mest bilder från NSB, ett fåtal från 250SP, ännu färre från 125 junior (har tyvärr raderat ett antal därifrån av misstag) och lite depåbilder...och bilderna är garanterat molnfria...nästan :D

Här hittar ni bilderna

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ZoulFly skrev:
I och med att jag själv kör så blir ju det lite hipp som happ med bevakningen. Nu är det mest bilder från NSB, ett fåtal från 250SP, ännu färre från 125 junior (har tyvärr raderat ett antal därifrån av misstag) och lite depåbilder...och bilderna är garanterart molnfria...nästan :D

Här hittar ni bilderna
hehehe hittade ett "moln"

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Jaa! Äntligen lite bilder från SP250! Jag funderar starkt på att starta en "kramtråd" för Zoulfly efter detta! :D

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Har du inga roliga Anderstorpbilder? Du var ju ute en hel del där också.
Passar på å va tjatig också... Jävligt bra bilder :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Torkel skrev:
Jaa! Äntligen lite bilder från SP250! Jag funderar starkt på att starta en "kramtråd" för Zoulfly efter detta! :D

hur gick det för dig egentligen Torkel. Såg att du åkte kärra efter rejset... och fick stolpe ut på tiden...

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Gulsnabbtrajja skrev:
Har du inga roliga Anderstorpbilder? Du var ju ute en hel del där också.
Passar på å va tjatig också... Jävligt bra bilder :tummenupp

Jo då, jag har ett härke från Anderstorp oxå men det är bara att jag inte orkar sortera upp dom ännu. Vet att många blev så där lagom bra men några på dig finns det. Men jag återkommer när jag snurrat färdigt med dom plåtarna. Och beröm blir aldrig för tjatigt :) Kul att nån gillar dom bara.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Chrille skrev:
hur gick det för dig egentligen Torkel. Såg att du åkte kärra efter rejset... och fick stolpe ut på tiden...
Kärra? Moi? Nähädu, jag kom i mål och åkte in direkt efter rakan som det stod i de nedrans tilläggsreglerna med påföljd att jag fick knata in med transpondern till starten igen, lagom kul. Men då hann jag i alla fall vara med på prisutdelningen i min egen klass och det var ju kul. Fick till 1.10.04 som bäst i racet och blev 17:e, sänkte mig 1.5 s från i fjol men är inte nöjd för det!
Skitfina bilder förresten! :tummenupp

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Väldigt fina bilder! :tummenupp

Du vet var du kan skicka kameran när du har tröttnat. :bow

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
McB skrev:
Väldigt fina bilder! :tummenupp

Du vet var du kan skicka kameran när du har tröttnat. :bow

hehehe...jo, jag har förstått det :) Men varför lånade du inte den sist nere på Knudan, förresten??? Nåja, det får bli bättring på det.

Pro bono

Guest
ZoulFly skrev:
hehehe...jo, jag har förstått det :) Men varför lånade du inte den sist nere på Knudan, förresten??? Nåja, det får bli bättring på det.
varför inte kontakta svemo rakt upp och ner? det är så jävla risig framställning av reglementen osv att man kunde önska att ngn ville ta tag i dt hela o ORGANISERA lite.. folk har försökt tidigare.. varför fixar inte er käre P. Sköld detta? Det är fan katastrof att vi har grym potential här men ingen (utom onämnd) orkar ta itu med detta och pusha de rätta killarna o tjejerna frammåt.. tex genom lätt åtkomliga och kristallklara regler..vad är detta? grundläggande organisation saknas.. om några skall veta vad som gäller, och om inte, -lätt kunna ta reda på, så är det killar som tex Xeno, framtida representation för sveriges rr-förare, nämner en utan att avsiktligt glömma ngn, -vet att det finns många både killar o tjejer som kan..Kill me if you like, Sköld men du är en jävla lök när det väl gäller att proma våra förare... Själv syns du ju med all önskvärd tydlighet..

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
ZoulFly skrev:

Vågade inte fråga, det är ju dyra saker vi snackar om. :rodnar Dessutom finns risken att min för närvarande latenta kleptomani vaknar och beslutar sig för att rymma med kameran i högsta hugg. :p

Men nu när jag vet att det är ok, så lånar jag gärna den tills nästa gång, när det nu blir. Åsen 6-7/9 eller Sviestad den 21:e?

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
McB skrev:
Vågade inte fråga, det är ju dyra saker vi snackar om. :rodnar Dessutom finns risken att min för närvarande latenta kleptomani vaknar och beslutar sig för att rymma med kameran i högsta hugg. :p

Men nu när jag vet att det är ok, så lånar jag gärna den tills nästa gång, när det nu blir. Åsen 6-7/9 eller Sviestad den 21:e?

Jo, men det är ju synd att inte använda prylarna när dom finns där och dessutom är det ju kul med bilder på en själv. Jag lär vara på både Åsen och Sviestad som det ser ut nu, så jag ska fixa nån sån där elektronisk boja tills dess så jag kan GPSa in dig när du sneakar iväg med den på kvällskvisten :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
ZoulFly skrev:
Jo, men det är ju synd att inte använda prylarna när dom finns där och dessutom är det ju kul med bilder på en själv. Jag lär vara på både Åsen och Sviestad som det ser ut nu, så jag ska fixa nån sån där elektronisk boja tills dess så jag kan GPSa in dig när du sneakar iväg med den på kvällskvisten :D

Kom ihåg-meddelande till mig själv: sök efter "fool GPS" på Google. :p

Nej, allvarligt talat så lånar jag gärna kameran nästa gång vi ses. Dels för att det är roligt att arbeta med så bra prylar, men också för att lära mig ta bättre RR-bilder då jag verkligen har fastnat för det, och inom kort kommer att inhandla en egen digital SLR, även om det lutar åt en begagnad D60 för tillfället istället för en ny 10D.

Om du eller någon annan dessutom kan ordna fram en fotoväst till dessa arrangemang så kan jag garantera riktigt schyssta bilder. Man har ju en del vana så att säga. :)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
McB skrev:

Om du eller någon annan dessutom kan ordna fram en fotoväst till dessa arrangemang så kan jag garantera riktigt schyssta bilder. Man har ju en del vana så att säga. :)

Vill du ha fotoväst/mediapass så mailar du till tävlings ansvarig/presschef en vecka innan rejset, skriv att du dokumenterar RR så fixar dom biffen, Svemo vill promota RR precis som vi.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...