En första/sista körning för så många 125:or i skåne som möjligt??

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Finns det något intresse för en 125 Träff och körning i Skåne???
Nu när man har haft kortet i en månad imorgon räknat så skulle det vara roligt om det fanns någon som var intresserad av att köra, kanske denna eller nästa helg?? Men tänkte det var lika bra att checka intresse först, så är någon mer intresserad än mig och eventuellt en av mina kompisar så skriv i denna tråden..
Förslag på eventuell mötesplats och rutt om någon vet någon bra väg???

1. Mr.Dna (kanske med kompis)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag får ny cylinder och kolv om ca tio dagar så om ni ska köra efter det så kanske man kan hänga med då jag ändå skall ut och köra in den...

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Skulle ju vara roligare än bara en till, men nästa helg blir det kanske något då.. Någon mer som är intresserad??

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Tja var skall ni köra och hur motorvägstransport eller kurvägar?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Var vet jag inte riktigt, Motorväg är ju bara tråkigt, så om man skulle köra så är ju kurvvägarna klart mest intressanta, är du intresserad av att hänga på?

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
hade det inte varit så långt bort hade man kanske hängt på....

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag är intresserad på jurvägar men var i skaune typ vid svedala häcken etc?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Menar du häckeberga med omnejd så gärna för min del iallafall, jävligt kul sträcka... Är någon annan också på om det gäller häckeberga och ett stort område där omkring?? (om ni nu vet var det är)?? :squid

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
Jag hänkar gärna, sista turen med 125:a isf (i princip). Ska köpa FZR600 -93 så fort jag sålt plutten (RG125 -91) från Tyskland mmmmmm!

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Vet inte var Revinge ligger riktigt, men vet du var Svedala, sturup, skurup eller anderslöv så vet du att det inte är jätte långt därifrån.. Men ska de som fortfarande är på köra nästa helg då?? Var ska vi träffas? Något ställe som alla vet var det är??? Och sen en runda ut om häckeberga och kanske dalby-harlösa och andra lite småvägar med mycket svängar som är jävligt roliga??
Som sagt, var träffas?? :hej

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
Mr.Dna skrev:
Vet inte var Revinge ligger riktigt, men vet du var Svedala, sturup, skurup eller anderslöv så vet du att det inte är jätte långt därifrån.. Men ska de som fortfarande är på köra nästa helg då?? Var ska vi träffas? Något ställe som alla vet var det är??? Och sen en runda ut om häckeberga och kanske dalby-harlösa och andra lite småvägar med mycket svängar som är jävligt roliga??
Som sagt, var träffas?? :hej

Skall se om jag kan nästa helg. Det låter iallafall trevligt :rock En mack lr liknande vore väll ett bra ställe att samlas på? Om körningen skall vara i närheten av Svedeala så kanske man skulle träffas där? Typ Preem macken i Svedala, hittar alla till den?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC