Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Sa da har man da 3.5 vecka kvar haer nere i tysklandet. Och foer att inte den haer saesongen ska kaennas aldeles misslyckad hoppas jag kunna koera SO pa aasen forsta veckan i september samt endurancet pa Falken nagra veckor senare (om Jocke eller nan annan kan taenka sig vara teammate). Sa lite hjaelp skulle behoevas:
1. Vem har nagra uppsaettningar daeck att kraenga till bra pris?
2. Finns det nan rimlig chans att kvala in pa aasen med den mycket begraensade traening jag hann med i vaaras. Koerde hoega 18 den enda dagen jag var daer. Hur manga sekunder boer man ta innan man aer med i matchen?
3. Vart hoer man av sig foer att fa ett nummer att maala pa sin hoj?
4. Vart koeper man Water Wetter, en hajfena, uppsamlingskaerl, slangar och oljeplugg?
5. Gaeller samma regler foer endurance som foer vanliga rejs? Faar man ha med en reservhoj?
6. Vilka ska koera ovan naemnda SO?
7. Naer och var anmaeler man sig?
8. Nagra andra livsviktiga tips?
Mycket tacksam foer svar da jag har begraensat med tid och mojlighet att kolla upp detta haerifraan.
// DQ nearly racing...
1. Vem har nagra uppsaettningar daeck att kraenga till bra pris?
2. Finns det nan rimlig chans att kvala in pa aasen med den mycket begraensade traening jag hann med i vaaras. Koerde hoega 18 den enda dagen jag var daer. Hur manga sekunder boer man ta innan man aer med i matchen?
3. Vart hoer man av sig foer att fa ett nummer att maala pa sin hoj?
4. Vart koeper man Water Wetter, en hajfena, uppsamlingskaerl, slangar och oljeplugg?
5. Gaeller samma regler foer endurance som foer vanliga rejs? Faar man ha med en reservhoj?
6. Vilka ska koera ovan naemnda SO?
7. Naer och var anmaeler man sig?
8. Nagra andra livsviktiga tips?
Mycket tacksam foer svar da jag har begraensat med tid och mojlighet att kolla upp detta haerifraan.
// DQ nearly racing...