En lysande ide!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ni moderatorer har ju sånt hårt jobb med att plocka bort folk så jag tänkte komma med en lösning.
Brevid knappen "Rapportera inlägg" så ligger knappen "Voteban 1week" och/eller någon annan tidsrymd.
Självklart ska inte användaren som blir bannad se vilka som bannade honom.
På så sätt försvinner ju alla jobbiga utan polare.
Skitsmart, eller hur!

Edit; Såklart...

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Nja, nästan. Om nån annan vill ha credd för det så PMa mig. Vi får väl splitta på belöningen.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Nä, reglerna är ju inte riktigt klara. Ska man behöva bli votad av säg 50pers eller räcker det med 20?

Och nu när jag är bakis och kreativ, vad tycker ni om iden med en karta som klarlägger alla buksvågerbanden mellan medlemarna här? Det skulle ju underlätta på krogkvällarna minst sagt.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Victor skrev:
Nä, reglerna är ju inte riktigt klara. Ska man behöva bli votad av säg 50pers eller räcker det med 20?

Och nu när jag är bakis och kreativ, vad tycker ni om iden med en karta som klarlägger alla buksvågerbanden mellan medlemarna här? Det skulle ju underlätta på krogkvällarna minst sagt.

men typ om man skriver "jag älskar glidare" så kommer man ju bli bannad verkar inte vara en bra idé bättre då om en moderator läser och tolkar idiot inlägget om swedie kunde ordna fler moderatorer kanske:rolleyes:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Victor skrev:

Bara för att du vill skryta nu igen ?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Victor skrev:

Nä, det är ingen god idé. Jag vill nog inte veta. Dessutom skulle den kartan inte få plats på servern, ty den expanderar lavinartat. Kartan, inte servern.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO