En motardåkare mindre i uppsala

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Sålde 660:n i fredags....... Vet att jag kommer att ångra mig, men så är det ALLTID när jag byter hoj.

Ha kört 2 säsonger med 660:n och kände att det var dags för lite omväxling, så igår köpte jag en ZX-12R -00. Har svårt att tänka mig en hoj som skilljer sig mer från motarden än denna.

Man åker bekvämt och fort som fan, känns som en finlandsfärja i kurvorna jämfört med motarden :rolleyes:

Ombyte förnöjer :tummenupp

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
MackeNo1 skrev:
2465740 Sålde 660:n i fredags....... Vet att jag kommer att ångra mig, men så är det ALLTID när jag byter hoj.

Ha kört 2 säsonger med 660:n och kände att det var dags för lite omväxling, så igår köpte jag en ZX-12R -00. Har svårt att tänka mig en hoj som skilljer sig mer från motarden än denna.

Man åker bekvämt och fort som fan, känns som en finlandsfärja i kurvorna jämfört med motarden :rolleyes:

Om du jämför 12:an lite med dom andra hojarna du haft (bladen och Sukkan), är det stor skillnad mot dom?
Att det är skillnad det förstår jag, men hur stor?

Är själv lite sugen på en sån, men då en svart/guld 02:a

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Det första man tänkte när man såg din rubrik var att det hänt en olycka. Skönt att det bara var hojbyte det handlade om.

Lycka till med nya hojen!

Ps/ vart är bilderna....

MackeNo1 skrev:
2465740 Sålde 660:n i fredags....... Vet att jag kommer att ångra mig, men så är det ALLTID när jag byter hoj.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Härligt Macke! Du är galen när det gäller hoj köp :) Men se det från den ljusa sidan, när du flyttar kan du jobba kvar i Uppsala och ändå bara ha en kvart till jobbet :hojraket

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
MackeNo1 skrev:

....HA HA ! Jag höll på och sätta hjärtat i halsgropen, det va ngt nummer från min gamla ZX12:a som jag hade (regnr), samma färg osv....:D Känns mysigt och ställa in siktet med den där och vrida på rullen (rakt fram).. 3:an 240 4:an 280, osv... Min gjorde 335 på mätaren i sin gladaste stund ! Slå av MINST 10 % så har du ändå en rätt kul fart... Skjutsade i 300 på den (mätarfart) ha ha.... Va du än gör så ta den inte till en bandag bara...:tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...