En ny tok här!

Richiie

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
På jakt...
Tjena! Ja ny här på sporthoj. Håller förnärvarande på med mc kortet, teori om två veckor. Tänkte höra mig för om vad som passar som första hoj? Ovanlig fråga eller?...hehe. Funderar lite på en kawazaki ZX9 eller R1, R6..

Har läst lite att vissa inte rekomenderar en kraftfull sporthoj som första hoj, men ja tänker inte lyssna på de örat.. Med lite träning och tålamod skall det nog gå bra, lr?

//MVH Rickard

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Richiie skrev:
Tjena! Ja ny här på sporthoj. Håller förnärvarande på med mc kortet, teori om två veckor. Tänkte höra mig för om vad som passar som första hoj? Ovanlig fråga eller?...hehe. Funderar lite på en kawazaki ZX9 eller R1, R6..

Har läst lite att vissa inte rekomenderar en kraftfull sporthoj som första hoj, men ja tänker inte lyssna på de örat.. Med lite träning och tålamod skall det nog gå bra, lr?

//MVH Rickard

Vad är det för mening och fråga om du ändå inte kommer lyssna???? :confused:

Välkommen!

Richiie

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
På jakt...
Klabbe85 skrev:
Vad är det för mening och fråga om du ändå inte kommer lyssna???? :confused:

Välkommen!

De e klart att jag kommer lyssna, men frågan handlar om vilken utav dessa hojar som är att rekomendera, ge gärna råd om bra andra hojar

Jag menade att ja inte vill ha svar om att ja inte ens ska köpa en sporthoj eftersom jag är nybörjare. Hoppas att jag förklarade mig något bättre nu.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
hej

köp en cbr fireblade det e min första hoj ,
e helnöjd me den ,

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Richiie skrev:

//MVH Rickard

Allt går med lite träning men jag skulle ändå inte rekommendera en kraftig sporthoj som första hoj. Har du bråttom? :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...