Rs_125 skrev:
Han skall trimma sin Aprilia RS 125:a och funderar på att bara fixa så att inte Cdi:n går in och stryper ner varvtalet och plocka bort stoppet vid trotteln...
Skulle den gå bättre?
Jag tror den skulle gå jämnare i varvtalet och kanske lite snabbare?
Det där med avgasporten stryper den mest eller? Blockerar den avgaserna eller?
Vänliga hälsningar!!!
/två galna killar
strunta i dom som tycker sig vara så roliga men du behöver inte starta flera trådar. sök själv på google å du skall finna! nu sa ju någon att en ostrypt gjorde 0-100 på 7 sec å de stämmer säkert fint.
Ska du köra stypt så kan du ju typ strunta i vad den har för faq, för den kommer ju gå segt. Toppar kanske 110-120 som någon skrivit.
Gå å köp en, tröttnar du på effekten bara koppla ihop den där kabeln eller hur det är på den nya så gör den ju 170. Svårare än så är det ju inte.
Du får vara lite rebell å inte göra allt som mor å far säger , kanske gå bakom ryggen
Hur det funkar med allt som heter strypning om det nu är som på alla andra rs 125 så finns ju all faq om ostrypning i trådar här på sporthoj bla som sticky så det är ju bara att du börjar läsa......
äger du ingen rs 125 skriver man gärna "snart en rs 125"
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)