alisheik
R1 Killen!
Letar efter ett billgt försäkringsbolag, någon som kan tipsa mig???
MostWanted skrev:jag skulle välja den som hade bäst halvförsäkring...
alisheik skrev:Letar efter ett billgt försäkringsbolag, någon som kan tipsa mig???
Nu förstår jag inte??? Apparaten som är kopplad till väggen, med en konstig kabel osv.. Låter ju som min "flickvän" (i plast).. Hur kan en sån hjälpa!!??ninja99 skrev:Prova trycka på sifferknapparna på apparaten som är anlusten till en konstig dosa i väggen med en konstig kabel
Nån mer som undrar om killen finns på riktigt
Det står ju att du köpte hojen förra sommaren, har du haft den oförsäkrad i 1,5 år??alisheik skrev:Tack för hjälpen och JAG finns på riktigt...HEHE Lite trögstartad bara
ninja99 skrev:Det står ju att du köpte hojen förra sommaren, har du haft den oförsäkrad i 1,5 år??
alisheik skrev:Nej jag har haft trafikförsäkring...Men nu till sommaren tänkte jag att det kanske finns hel och halvförsäkringar som jag kan ha istället, (som inte är dyra som f_ _!)
wannagofast skrev:Nu förstår jag inte??? Apparaten som är kopplad till väggen, med en konstig kabel osv.. Låter ju som min "flickvän" (i plast).. Hur kan en sån hjälpa!!??
Hehe.. Jag kan skicka en ritning.. (500kr)!!ninja99 skrev:
Har du borrat hål i luren?
Är det som kallas för telefonsex?
wannagofast skrev:Hehe.. Jag kan skicka en ritning.. (500kr)!!
alisheik skrev:Tack för hjälpen och JAG finns på riktigt...HEHE Lite trögstartad bara
alisheik skrev:Letar efter ett billgt försäkringsbolag, någon som kan tipsa mig???
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|