Anthrax_e_gott skrev:Den första meningen i punkt 3...
Anthrax_e_gott skrev:Den första meningen i punkt 3...
rainman skrev:Engelskalektion!!
Happy=glad
Gay=Glad/lycklig
SKÖNT att dom där åren har passerat... Nu är det andra bullar serni. I dagens läge finns det kvinnor som knappt kan steka köttbullar..däribland jag..
Anthrax_e_gott skrev:Jag vet. Men om man analyserar ett torrt skämt sönder o samman blir det ju inte roligare för det...
Bikerbitch skrev:SKÖNT att dom där åren har passerat... Nu är det andra bullar serni. I dagens läge finns det kvinnor som knappt kan steka köttbullar..däribland jag..
CalleE skrev:Säger som min mormor sade, "Åt helvete med jämställdheten! Det var bättre förr, när kvinnorna hade makten"
Vad jag anser om din underskrift tar vi inte här, men VEM FAN HAR SKVALLRAT???
Nä, men allvarligt skojat, har det här samhället gjort det bättre, nu MÅSTE kvinnorna ut och arbeta för att klara av att försörja ett hushåll, helt skillt från grunden där vi är ett djur där honan sköter födsel och är viktig för sitt barn. Iofs är fadern det också så det löser vi inte nu...
Köttbullar är inget svårt, är faktiskt på väg med en dylik handling nu serdu. Mjölk och ströbröd, häll ihop och låt svälla. Hinka i en näve kryddor och nått ägg. Mosa runt med lite blandfärs, rulla eller platta till och stek. Plättlätt!
Språklektion två är egentligen en historielektion, på den tiden kunde även killar vara lite gay och ändå gilla tjejer...
Bikerbitch skrev:Tuff Mormor!
Skvallrat? Det är jag och MachoWoman som har kommit fram till detta, nu syftar vi väl lite mer på unga pojkar med A1 kort o 125.a, fast är du en sådan?
Jag syftade också på färdigrullade köttbullar att steka.
I ärlighetens namn, jag är sämst i köket och med allt som stavas hushåll. Men vad gör det när man är bra på annat..?
Och varför i hela friden gör man köttbullar klockan ett på natten?
CalleE skrev:Nja, har iallafall hunnit en bit över 20 strecket och fick hem en 125a nästan gratis i somras, har dock inte kört en meter på den.
Varför man lagar mat mitt i natta? För att man är dum och inte gjorde det tidigare? För att man kan? För att man är snigel och inte en djävel bryr sig om man lagar mat kl 01 eller kl 1638?
Tinatjejen skrev:
De där är väl skrivet på den tiden då den hottaste mc:n hette Monarc eller nått...
Bikerbitch skrev:Inte kört en meter, men dåså. Då har du säkert utan problem hår på kulorna. För när jag tänker efter låter det lite skumt med hår på snoppen, man har ju det inte PÅ själva kärlekssnabeln..
Jaså, du är snigel och lagar mat mitt i natten. Brukar du dricka dig full på vingeldricka också månne?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |