En sexhandbok för cheyor...

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
http://www.expressen.se/sex/1.1343734/man-ar-av-naturen-perversa

*" De flesta män är av naturen perverterade, och kommer om de ges minsta chans vilja ha de mest avskyvärda sexakter som till exempel att genomföra sexakten i olika positioner."


Hrm får cheyorna lära sig detta i småskolan Lr är det nått genbetingat ?

Lr har jag en trasig DNA stege kanske? :va
 

Missy

Just fabulous
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
På G
Det här är det mest patetiska jag läst när det kommer till sex...
Min mamma som är gammaldags uppmuntarar mig att ha sex så ofta som jag känner för det. Huvudsaken är att jag är nöjd.
Stackars flickor som inte vågar ta för sig, vem vill ha en ängel i sängen när man kan få ett vilddjur?
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
* " Den smarta hustrun tillåter maximalt två korta sexuella kontakter i veckan. Allt eftersom åren går bör hon försöka få också den frekvensen att minska. Spelad sjukdom, trötthet och huvudvärk är de smartaste sätten att uppnå detta."

:mad:
 
Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Ni har sett att boken skrevs 1894 va? :7peta
Nu är ju jag visserligen en blyg och oskyldig ung man, så jag tar avstånd från sånt där, men jag tror nog att tom dagens mest hårdnackade bakåtsträvare har en annan syn på sex...
 

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Ort
utanför Riala City
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Det här är det mest patetiska jag läst när det kommer till sex...
Min mamma som är gammaldags uppmuntarar mig att ha sex så ofta som jag känner för det. Huvudsaken är att jag är nöjd.
Stackars flickor som inte vågar ta för sig, vem vill ha en ängel i sängen när man kan få ett vilddjur?

Men fatta att det var allvar för de stackarna som levde på 1800 senare del...F-n vilken tur man inte levde då!:yoparty
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Det här är det mest patetiska jag läst när det kommer till sex...
Min mamma som är gammaldags uppmuntarar mig att ha sex så ofta som jag känner för det. Huvudsaken är att jag är nöjd.
Stackars flickor som inte vågar ta för sig, vem vill ha en ängel i sängen när man kan få ett vilddjur?

Tror dock inte det är så många pappor som uppmuntrar sina döttrar att ha springa ute och knulla runt. Synd..:tuttar
 

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Esbo, FIN
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
Hahaha ... bitterfi**an får ett ansikte.

Fast som handbok för "Sex-är-djävulens-påfund" klubben är den ju ovärderlig. Se bara såna stensäkra tips som:

* " Gräl och tjat och gnabb har visat sig väldigt effektivt sent på kvällarna då mannen vanligtvis brukar försöka få sin vilja fram. Börja gnabba med honom ungeför en timme innan han brukar försöka förföra dig."

Funkar garanterat. :tummenupp
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
* " Den smarta hustrun tillåter maximalt två korta sexuella kontakter i veckan. Allt eftersom åren går bör hon försöka få också den frekvensen att minska. Spelad sjukdom, trötthet och huvudvärk är de smartaste sätten att uppnå detta."

:mad:

Vilka lyckostar som får kliva på två gånger i veckan, jag måste köpa den boken till fjällan så det blir lite bättre fart på henne.
 

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Esbo, FIN
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510
Vilka lyckostar som får kliva på två gånger i veckan, jag måste köpa den boken till fjällan så det blir lite bättre fart på henne.


Nu missade du det lilla ordet "maximalt". Det betyder 0-2 ggr per vecka. Din tjej kanske redan har denna boken?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
bara ha den handboken i bakfikan så stöter man på en surfitta så är det bara langa upp och ge den till henne. Lär ta värre än röttkort mitt i nyllet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top