En stilla undran..

Status
Ej öppen för fler svar.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
När man reggar sig på SH står det klart och tydligt att om man inte kör sporthoj utan endast har cross, moped eller dylikt så är man inte välkommen och blir inte reggad?

Ändå vimlar det av unga tjejer här som inte ens kör moppe eller nånsin har suttit på en sporthoj själv:confused:

Är just tjejerna ett undantag?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Skulle tippa på att 50% av killarna som hänger här inte kör sporthoj heller. Jag menar titta bara på alla som kör twin som hänger här "dom kanske tror det är en sporthoj"..... ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
XR500 - För kass i skogen - Måste vara en sporthoj.
Ural650 - Krävs muskler för att brotta runt sidovagnen - Det är sport.
Husqvarna 420AE - En sport bara att få igång aset.
Royal enfield 350 machismo - Sporttourer?
BMW K100RS - Går jetefort.
Yamaha TR1 - Caféstuk är sportigt.

Visst passar jag in.

AnteF

Gubbjävel
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
BMW K1300S + Tesla P85D
XR500 - För kass i skogen - Måste vara en sporthoj.
Ural650 - Krävs muskler för att brotta runt sidovagnen - Det är sport.
Husqvarna 420AE - En sport bara att få igång aset.
Royal enfield 350 machismo - Sporttourer?
BMW K100RS - Går jetefort.
Yamaha TR1 - Caféstuk är sportigt.

Visst passar jag in.

Haha, bäst idag. :D

Tommy.exe

Guest
Jag fattar inte heller vad en massa spammande fjortisar (ja du kan vara 28:a och fjortis) utan vare sig kort eller hoj har här att göra. Visst att OT är ett väldigt fritt (Och bra, i min mening) forum. Men någonjävlastans måste man väl dra gränsen? Det blir ju bara värre...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag fattar inte heller vad en massa spammande fjortisar (ja du kan vara 28:a och fjortis) utan vare sig kort eller hoj har här att göra. Visst att OT är ett väldigt fritt (Och bra, i min mening) forum. Men någonjävlastans måste man väl dra gränsen? Det blir ju bara värre...
Jag är förtis.

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Hur ska man kontrollera att de som "frotterar" sig med oss hårdingar verkligen platsar och har sporthoj. Verkar lite krångligt men jag blir gärna av med dom och vad är sporthoj???? ännu svårare att bestämma

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Jo men större delen utav de nya som har kommit till så står det iaf att de håller på att ta kort osv, sen är det en hel hög med cross åkare som är fd sporthojsåkare men bytt hoj, ska man bli utkastad härifrån då menar du ?

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
"Är just tjejerna ett undantag?"

Japp - det kallas kvotering och det sker överallt i vårt samhälle. Fenomenet är inte alltid uppskattat av alla och har vid tillfällen lockat fram irritation, men inte alltid.

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Jag tycker TS ska ta upp det "problemet" med ägaren av sajten. Om det är så att ägaren anser att unga tjejer och annat löst pack inte få regga sig här så kan dom fixa det enkelt. Corvette-klubbens sida får endast ägare till just Corvetter bli medlemmar på. Självklart kollas ägaruppgifterna innan medlem godkänns.
Vi som nu inte kör "sporthoj" har ju faktiskt möjlighet att häcka på sajten där t.o.m tjejer utan moppe är väkomna av alla medlemmar. Det är pinsamt att någon ens BRYR sig över att nån tjej reggar sig, eller en kille som hellre kör riktig hoj och därför väljer en motard.
Så, TS, skicka iväg ett förslag till ägarna så sporthoj.com blir vad det förtjänar!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är överlag INTRESSET för sporthoj som ska vara högt för att registrera sig. Dock småfjun som kör moppe tas bort så snart de upptäckts / gör fel.

Sedan då de flesta sporthojare (killar och tjejer) kör för att impa och att det finns tjejer/killar som bryr sig så är det ju bra och därför tillåter jag "titta mig trådar" här. Även om det i vissa fall varit aningen "horigt" så är det ändå "OK".

Så länge det inte blir fööör illa så har jag bestämt mig att låta sådant här fortgå.

Sedan finns det ett antal skäggiga typer där bäst före datumet är förbi som gärna klagar på dessa unga som ska komma in och leta nya vänner.

Men som sagt, blir det för illa så tas dessa nya medlemmar bort. Har tagit bort ett XX antal redan då de inte haft tillräckligt intresse i hojar, utan bara killarna/tjejerna och beter sig alldeles för mycket som moppefuckon.

Förövrigt, sådana här frågor bör tas till mig direkt istället för en tråd för alla att svara på. Det är inte en öppen fråga att fråga hur en sajt ska drivas.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke