En varning till alla mc-förare

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
En del av er har senaste veckan bekantat er med ett syndrom som ökat lavinartat senaste åren i motorcykelkretsar, nämligen STÅFRALLESYNDROMET. Hjälp finnes numera och man kan som person (dvs individ) leva ett fullgott liv utan några som helst (synliga) men, även om det då och då kan blossa upp i de minst angenäma sammanhang.

Jag varnade dock kort i tråden detta togs upp i, att är man inte försiktig och negligerar syndromet, så kan det övergå till ett mer allvarligare men framförallt elakare tillstånd, i folkmun (finns ännu inte en medicinsk term då fenomet är såpass nytt) kallad för JUCKAREN.

En person som sålunda har utvecklats till detta stadie, har, till skillnad mot stadiet innan, inte bara en önskan om gnuggandet mot tanken (och på så sätt befinna sig i ett tillstånd som är snarlik nirvana) utan även att utföra och tillämpa sex med objektet.

Sex med objektet (naturligtvis menas här motorcykeln i sig) kommer dock med tiden att också övergå till sex med andra objekt (dock ej människor) men fortfarande på det första objektet (alltså motorcykeln igen).

En önskan av samhället och familjen, om sådan finnes, att på ren svenska yttra följande ’Nu får du sluta upp med det där’ kommer bara att få sjukdomen att visa sig från sin elaka sida varvid följande scenarion hittils har hänt:

• samhället/familjen har juckats till oigenkänlighet efter en viss strategi som ännu inte är klarlagd

• JUCKAREN, i rent raseri, snabbodlar hår i ansiktet (forskare tror att det kan bero på en önskan om ökad manlighet som krävs för att hamna i ett ’galet hulk tillstånd då en omedelbar önskan om ultimate fighting utkrävs’

• i ren raseri (sånt fredrik reinfeldt är ökänd för), slita bort all kroppshår och börja jucka med helt andra föremål och objekt UTAN att för den delen nödvändigtsvis behöva sitta på motorcykeln.

Nedan visas olika tillstånd i själva syndromet som fungerar som en varningsklocka (inte bokstavligt talat utan mer uttalat) som kan vara värt att ha i åtanke för en själv liksom för sina motorcykelvänner.

Mannen på ’gräsklipparcykeln’ är dock bara bonus.

Bifogat

• mistress_hump_day_bike08-1.jpg
    mistress_hump_day_bike08-1.jpg
    23.8 KB · Visningar: 293
  • moto-guzzi-breva-kiss.jpg
    moto-guzzi-breva-kiss.jpg
    81.5 KB · Visningar: 136
  • 5719_a_man_and_a_sheep_on_a_motorcycle.jpg
    5719_a_man_and_a_sheep_on_a_motorcycle.jpg
    28.8 KB · Visningar: 216
  • Bantam_Images__1_of_1__2.jpg
    Bantam_Images__1_of_1__2.jpg
    129.3 KB · Visningar: 229
  • bike-mod-scheduled.jpg
    bike-mod-scheduled.jpg
    20.8 KB · Visningar: 221

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Jag undrar vad det står i Kristdemokraternas partiprogram om dylik sexuell läggning. Äktenskap mellan man och maskin torde dock vara tabu för en kristdemokrat. Tänk på det när ni går till val nästa gång :tuttar

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
WTF trodde jag sett det mesta, men vaFan?

ligger han med cykeln, i sängen? :näsblod

och snubben som racear med fåret? Priceless.. :tummenupp

hahaha galet

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Det är hemskt för de som är drabbade, men det finns hjälp att få på vägen tillbaka till ett normalt liv. Här är ett led i rehabiliteringen.

Bifogat

• 11101.jpg
    11101.jpg
    41 KB · Visningar: 338

Pizzabagarn

Guest
Att kliva på motorcykeln har fått en helt ny innebörd :D
Det jag dock undrar är att om man som i mitt fall är utrustad med Juggegurka kan klara sig ifrån redovisade effekter och på så sätt inte bli en Juckare eller är det kanske som så att gurkan skapar ett starkare beroende och en avart till Juckaren på så sätt är född :va

Juggegurkejuckare:gnissla

Ps Tyckte det var oansvarigt att inte använda skydd på den första bilden, man måste ju tänka på framtida köpare av hojen Ds

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Att kliva på motorcykeln har fått en helt ny innebörd :D
Det jag dock undrar är att om man som i mitt fall är utrustad med Juggegurka kan klara sig ifrån redovisade effekter och på så sätt inte bli en Juckare eller är det kanske som så att gurkan skapar ett starkare beroende och en avart till Juckaren på så sätt är född :va

Juggegurkejuckare:gnissla

då det är bevisat att juggegurkor i erigerat tillstånd är närmast obefintlig, så behöver du inte oroa dig för konsekvenserna av syndromet. däremot kan du fortfarande ha ett lyckligt liv med fåret.

:tummenupp

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Eftersom jag är en man med stela leder så föredrar jag sex med motorcykeln eftersom jag då kan stå upp vid penetrering. När jag ska göra det med bilen måste jag ju gå ner på knä...

Bifogat

• lonely.JPG
    lonely.JPG
    76.2 KB · Visningar: 758

Pizzabagarn

Guest
Eftersom jag är en man med stela leder så föredrar jag sex med motorcykeln eftersom jag då kan stå upp vid penetrering. När jag ska göra det med bilen måste jag ju gå ner på knä...

Det där är ju den där "tjejen" som åker runt i röd string i stockholmstrafiken.

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Jag undrar vad det står i Kristdemokraternas partiprogram om dylik sexuell läggning. Äktenskap mellan man och maskin torde dock vara tabu för en kristdemokrat. Tänk på det när ni går till val nästa gång :tuttar

Kristdemokraterna är emot sex/äktenskap osv där båda parter är av samma kön.
Om manliga förare har kvinnligt namn på hojen torde kristdemokraterna knappast kunna protestera... :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Om manliga förare har kvinnligt namn på hojen torde kristdemokraterna knappast kunna protestera... :tummenupp

mjaa sålunda träder tolkningsrätten/friheten in här:

en manlig förare KAN vara en kvinna och en kvinnlig förare KAN vara en man. det finns också fall där inget av könen känner sig manlig i fråga om framförandet av motorcykeln. huruvida alla fallen dock kan ha kvinnliga namn, är diskutabelt.

hur ställer sig kristdemokraterna i ovan nämnda exempel? liksom du? (det är intressant och av vikt tror jag att höra din personliga åsikt).

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
:pussa
mjaa sålunda träder tolkningsrätten/friheten in här:

en manlig förare KAN vara en kvinna och en kvinnlig förare KAN vara en man. det finns också fall där inget av könen känner sig manlig i fråga om framförandet av motorcykeln. huruvida alla fallen dock kan ha kvinnliga namn, är diskutabelt.

hur ställer sig kristdemokraterna i ovan nämnda exempel? liksom du? (det är intressant och av vikt tror jag att höra din personliga åsikt).

MUUAAAHHHAAAA......Ja vafaan säger man, du gör mina kvällar bettskena :pussa
Men utveckla gärna det lite till för det finns kanske intresse för ett kompendium i ämnet :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
:pussa

MUUAAAHHHAAAA......Ja vafaan säger man, du gör mina kvällar bettskena :pussa
Men utveckla gärna det lite till för det finns kanske intresse för ett kompendium i ämnet :tummenupp

mjaa, tack för de virtuella kramarna och uppskattningen, ehuru jag ställer mig frågande till ifall ett kompendium bara är en ouppnåelig dröm (i have a dream) med tanke på det svaga intresse denna tråd har hos sh's medlemmar.

ett gammalt trick dock för att råda bot på detta är att ha en snygg men framförallt väldigt naken tjej (kvinna) som på så sätt attraherar herrarna här inne. jag återkommer.

I kristdemokraternas partiprogram.

kan det i framtiden, m.a.o ganska snart, om vi väntar tillräckligt länge, bli ett parti, som pga de uppenbara problemen som visats i några av de tidigare inläggen, bli tvunget att korrigera sitt namn till 'krisdemokraterna'?

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
bli tvunget att korrigera sitt namn till 'krisdemokraterna'?

med svälten som brer sig ut runtom i världen skulle vi ha mer nytta av ett parti som blev tvugna att korrigera sitt namn till "risdemokraterna"
och pga det stundande miljöhotet och eventuell istid som följer så kan behovet vara än större att ändra namnet till "isdemokraterna"

Bara en tanke :gnissla

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...