En veckas landssorg. Då var hojen såld

Reen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Hojen sååld!!:( försöker trösta mig med minimoton. Går sådär:(
Jaha... då var det dagen D.... den ljuva R6an som skänkt en så mycket glädje är såld och det är bara att inse faktum att detta blir första hojlösa sommarn sedan 2001... fan att man håller på med studier! Men när jag tar examen då jefflar! men just ju känns det tungt........ R.I.P RCE 613 !
:( :( :(
 

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Reen skrev:
Jaha... då var det dagen D.... den ljuva R6an som skänkt en så mycket glädje är såld och det är bara att inse faktum att detta blir första hojlösa sommarn sedan 2001... fan att man håller på med studier! Men när jag tar examen då jefflar! men just ju känns det tungt........ R.I.P RCE 613 !
:( :( :(


:pannkyss
Ledsen vännen.. sörjer med dig
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
Lider med dig :pannkyss
Jag kommer oxå ha min första hojlösa sommar på flera år... :huvet
(Sambon och jag väntar barn om 4 veckor)

Gör som jag bryt ihop och kom igen!!! Det kommer fler somrar, jag lovar!!
Tur att man har minin kvar och ca:5 minuter till kartbanan :tummenupp
 

Reen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Hojen sååld!!:( försöker trösta mig med minimoton. Går sådär:(
Klintan skrev:
Lider med dig :pannkyss
Jag kommer oxå ha min första hojlösa sommar på flera år... :huvet
(Sambon och jag väntar barn om 4 veckor)

Gör som jag bryt ihop och kom igen!!! Det kommer fler somrar, jag lovar!!
Tur att man har minin kvar och ca:5 minuter till kartbanan :tummenupp

Jo, jag har ju minin.... tänkte har något projekt till sommarn och dreva om den... det är ett helvetes klipp i den bara det att man måste varva något in i helvete för att effekten skall komma... på låga varv rör den sig knappt.... sedan har jag hittat en förgasare som ger 50% mer vrid... och en 20% bättre effekt eller så... då kanske det börjar hända grejor....
 

Klintan

Ganska liten, men riktigt snabb
Gick med
12 Dec 2003
Ort
Hemma i huset med Lill-Klintan
Hoj
Doris får duga så länge....
Reen skrev:
Jo, jag har ju minin.... tänkte har något projekt till sommarn och dreva om den... det är ett helvetes klipp i den bara det att man måste varva något in i helvete för att effekten skall komma... på låga varv rör den sig knappt.... sedan har jag hittat en förgasare som ger 50% mer vrid... och en 20% bättre effekt eller så... då kanske det börjar hända grejor....

Ja jag ska oxå dreva om min, den är rapp som faan men varvar ur alldeles för fort. Har funkat kanon inomhus i vinter men ute varvar den ut efter halva rakan, tur att vi har lite leksaker kvar så vi inte är helt borta från hojträsket :tummenupp
 

Reen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Hojen sååld!!:( försöker trösta mig med minimoton. Går sådär:(
Klintan skrev:
Ja jag ska oxå dreva om min, den är rapp som faan men varvar ur alldeles för fort. Har funkat kanon inomhus i vinter men ute varvar den ut efter halva rakan, tur att vi har lite leksaker kvar så vi inte är helt borta från hojträsket :tummenupp

ok.. min är nästan pinsamt trött från botten alltså... så det är lögn i helvete att gasa ur kurvorna... händer ingenting... det tråkiga är att kicken kommer typ i slutet av rakan på cartbanan.... så det måste fixas... omdrevning borde väl göra susen??? sedan om man fick de där 50% extra vridet också.... funderar på att försöka höja mina fotpinnar en aning också.. jämfört med andra minimotos sitter de extremt lågt så hela foten går i bara man funderar på att luta lite i kurvan.. grymt störigt.... men det är mindre viktigt iofs... kanske underlättat om man kör med riktigta boots iställlet för gympadojor....)
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Reen skrev:
Jo, jag har ju minin.... tänkte har något projekt till sommarn och dreva om den... det är ett helvetes klipp i den bara det att man måste varva något in i helvete för att effekten skall komma... på låga varv rör den sig knappt.... sedan har jag hittat en förgasare som ger 50% mer vrid... och en 20% bättre effekt eller så... då kanske det börjar hända grejor....

pratar du om r6:an eller minimoton nu
:confused: :tungan
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top