Eniro 118118 kan inte svara på vad som helst...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Man kanske kan fråga 118118 "anything", men de kan fan inte svara.

Sms:ade dem när jag själv misslyckades med att hitta öppettiderna för malmö metallteknik/containerservice i Bjärred, och undrade om de visste tiderna. Fick till svar:

"De har tyvärr inte satt ut sina öppettider, men deras telefonnummer är blablabla"

Jag kan också googla era jävla mufflonfår, jag behöver inte fråga er för att få veta att deras öppettider inte finns på nätet:huvet Men man ska ju kunna fråga er vad som helst, alltså borde ni kunna tala om tiderna för mig ändå!:mad:

Nåja... Någon här som vet svaret på min fråga möjligen?:)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Testat att ringa? ;)

dom jävlarna viste inte vart jag lagt mina nycklar heller..:tungan

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Alltså är det bara för vem som helst att starta ett sådant företag och sitta där och googla fram saker åt folk, misslyckas man så har man ändå fått in pengarna för sms:et de skickade.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Var inne på att fråga 118 118 vilken packningssats man skulle kunna använda på en Z1 -73 motor med Z1000 cylindrar. Om man var tvungen att komponera något själv eller kunde ta Z1000 -77-80 satsen.
Dock han någon på Classic Kawasaki Sweden-forum svara innan. Man kunde använda 77-80-satsen.

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Dom har väl gått ut och sagt att dom använder google, ingen dum affärsidé, folk använder ju ändå inte google först för att sedan fråga någon.

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
En polare slänger sig med termer, från perveterat sex o märkliga böjelser. Självklart får eniro upplysa mig om vad han snackar om.
"redsock betyder röd strumpa, och något mer, som vi på eniro tar starkt avstånd ifrån!!"

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
En polare slänger sig med termer, från perveterat sex o märkliga böjelser. Självklart får eniro upplysa mig om vad han snackar om.
"redsock betyder röd strumpa, och något mer, som vi på eniro tar starkt avstånd ifrån!!"

Haha, den frågan ställde jag innan de ställde sig negativt mot frågan. Fick en mycket detaljerad beskrivning av de hur detta fenom kunde uppkomma och varför det kallades så. Mycket trevlig läsning :tummenupp

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Haha, den frågan ställde jag innan de ställde sig negativt mot frågan. Fick en mycket detaljerad beskrivning av de hur detta fenom kunde uppkomma och varför det kallades så. Mycket trevlig läsning :tummenupp

Du har uppenbarligen en något vriden syn på vad "trevlig läsning" är :brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Testat att ringa? ;)

Klockan var lite för tidigt för det, och jag ville veta om det var funkis att ge sig av hemifrån då och sen svänga in om på vägen hem om de hunnit öppna.

Alltså är det bara för vem som helst att starta ett sådant företag och sitta där och googla fram saker åt folk, misslyckas man så har man ändå fått in pengarna för sms:et de skickade.

Verkar ju så ja, lurendrejeri är vad det är:huvet

Dom har väl gått ut och sagt att dom använder google, ingen dum affärsidé, folk använder ju ändå inte google först för att sedan fråga någon.

I detta fall hade jag ju det, blev därför ganska besviken när de inte hade något bättre att komma med...

Last edited:
Nyheter
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!

Upplev drömlika Gotland Rin...

Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen