View attachment 374801
Min er6a med massa lul lul.
Bromsad till 71 hk på slangen så brummar på fint.
Han bara köra 90 mil innan vintern kom men nöjd än så länge.![]()
Duger er6an att åka bana med?
Är det mest på rakorna man tappar eller hur är det?
Har varit inne på sporthoj men efter kollat försäkring på en er6 så funderar jag mycket på en sådan..
Hej jag köpte en Er-6n årsm -07 med leovince monterat. Tycker den går väldigt oljämt och ryckigt vid ca 3000 varv typ i låg fart. Har ej provat att montera orginal ljuddämparen för att se om det löser problemet. Gissar på att det kan bero på att bränsleinsprutningen ej är korekt inställd. Därför undrar jag om någon annan här har haft liknande problem och ifall det hjälpt med powercommander? Eller beter dom sig helt enkelt så i motorkaraktären även med orginalburken på? Har läst att en del haft liknande problem men ingen som med säkerhet skrivit att det hjälpt med pc. Någon som vet? Mvh
Du ska lämna in den till någon som har en provbänk och få den mappad om du vill att den ska gå bra.
Hej jag köpte en Er-6n årsm -07 med leovince monterat. Tycker den går väldigt oljämt och ryckigt vid ca 3000 varv typ i låg fart. Har ej provat att montera orginal ljuddämparen för att se om det löser problemet. Gissar på att det kan bero på att bränsleinsprutningen ej är korekt inställd. Därför undrar jag om någon annan här har haft liknande problem och ifall det hjälpt med powercommander? Eller beter dom sig helt enkelt så i motorkaraktären även med orginalburken på? Har läst att en del haft liknande problem men ingen som med säkerhet skrivit att det hjälpt med pc. Någon som vet? Mvh
Jag är sugen på en ny regplåtshållare till min hoj. Hittade en här. Om någon annan har bytt så dela gärna med er vart ni har köpt en sådan.
Jag köpte min på Johans mc: http://www.mcweb.se/skylthallare-p-5110-c-1352.aspx
Samt ett par arrow blinkershttp://www.mchuset.se/blinkers-arrow-p-12221.html#.UOjEMnesqaU
Tycker den ser bra ut på min iaf
View attachment 375680
Tack. Det såg bra ut. Var det enkelt att montera allt?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!