Köpte ett Leovince underbody i tyskland på ebay.
3000kr betalde jag.
Du har PM
Köpte ett Leovince underbody i tyskland på ebay.
3000kr betalde jag.
kom ihåg fel, 2300 var det utan frakt, 2700 med frakt (jävligt dyr frakt? ) Men www.wahnsinnspreise.com heter hemsidan, men som sagt leta upp dem på ebay Dick heter han
Då blev man ägare till en ER6:a -06. Första hojen för min del. Nu gäller det bara att ta kortet så man kan ut o köra lite osså....
Första man fick fixat var dock bakdelen...
Före:
Efter:
Den bakdelen liknar väldigt mycket en som jag sålde i helgen till en trevlig kille från Malmö. ;-)
Tjena tjena!
Det var länge sen... Den var superlätt att montera, och fungerade klockrent. Och snyggt blev det oxå fast det var en amatör som jag som gjorde det
Väntar bara på skinnställ sen ska det bli åka av...
Då blev man ägare till en ER6:a -06. Första hojen för min del. Nu gäller det bara att ta kortet så man kan ut o köra lite osså....
Före:
Efter:
Annars kan du ju göra som snillena i "T-shirttråden" och gasa helvete iförd bara shorts och t-shirt?
Blev riktigt snyggt med rensad bak iaf
Med tanke på att jag har NOLL erfarenhet av att köra, inte haft moppe ens, så vågar jag inte köra t-shirt modellen riktigt än
Jo tyckte det blev riktigt bra, nu retar jag mig bara på passagerarhandtagen... dom åker nog väldigt snart. Sen står hugger på inköpslistan. Har bara hittat en snygg dock o den måste beställas från UK o frakten var lite saftig.
Sen har man fått en ide om att lacka om fälgarna svart...hade varit riktigt snyggt tror jag..... gäller bara o mörka det för frugan
Du har väl körkort iaf!!!!
Jodå, B-kort har jag givetvis....
Tjena tjena!
Det var länge sen... Den var superlätt att montera, och fungerade klockrent. Och snyggt blev det oxå fast det var en amatör som jag som gjorde det
Väntar bara på skinnställ sen ska det bli åka av...
Tackar så mycket
Var köper jag luftfilter till bra pris? Jag kan även tänka mig tvättbara om det är till humant pris.
Ps Jag vet inte om det finns något som heter tvättbar det är bara nått jag har hört.
Mvh sisus
Före:
Efter:
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras