eslövsrundan 23/5

izor

Guest
Tänkte köra eslövs rundan idag.. (om vädret sköter sig)

Samling statoil 15:30.. Avfärd när alla har tankat o ätit korv o skräp:tummenupp:tummenupp

1. Izor
2.
3.
4.
5.
6.
osv

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
1. Izor
2. Swish (om det inte blåser för mycket...)
3.
4.
5.
6.
osv

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Det kommer fler, och här nere finns ju inge kuligt o köra.. häckeberga e rätt tjatigt jUU:yoparty:yoparty

Det håller jag med dig om! Men som malmö-bo hittar man nätt och jämnt till Häckeberga så man får vara nöjd med det :p sen känns inte skogspartierna så roliga att köra genom nu efter att det regnat som attan, var där och körde igår när hela jävla himlen öppnade sig.. ingen hit ;

Samlas ni på Statoil-macken i eslöv eller? Typ det enda jag hittar där.. Isf kör vi nog en sväng först och kommer bort till er sen. :fyllisar

izor

Guest
Det håller jag med dig om! Men som malmö-bo hittar man nätt och jämnt till Häckeberga så man får vara nöjd med det :p sen känns inte skogspartierna så roliga att köra genom nu efter att det regnat som attan, var där och körde igår när hela jävla himlen öppnade sig.. ingen hit ;

Samlas ni på Statoil-macken i eslöv eller? Typ det enda jag hittar där.. Isf kör vi nog en sväng först och kommer bort till er sen. :fyllisar

Japps statoil i eslöv e d samling:banana

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Inge dåligt väder bara kassa kläder/däck:yoparty:yoparty

Mitt bakdäck är finito.. Så, så fort det börjar regna är det snälla handen på gasen. Och mitt ställ är inte impregnerat så det suger åt sig vannet som inget annat.. :näsblod

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mitt bakdäck är finito.. Så, så fort det börjar regna är det snälla handen på gasen. Och mitt ställ är inte impregnerat så det suger åt sig vannet som inget annat.. :näsblod

Nej som vädret ser ut nu är det ju kisskass.. Men så länge det inte regnar funkar det ju, även om jag är anti blåst...!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det gick undan idag! :hihi

Var själv ute på avkopplande touring upp mot Mölle för att hälsa på föräldrarna.

Jag hoppas det inte hände fler tråkiga grejor på vägen och att ni alla kom fram hela och rena.

Har i alla fall pratat med han som gjorde en exkursion ut i naturen och det verkar som att allt är bra. :tummenupp

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Tack för en trevlig svängelisväng idag! Fick lite bråttom hem bara, men hann hem och svida om och till stortorget till kl. 18.00 :banana Jävligt stolt över att jag ens hittade tillbaka till Eslöv.. haha.. Körde hela rundan tillbaka igen ju. Trist med avåkningen men han hade tur i oturen ändå.. På återseende. :hej:hojsmilie

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
tack för rundan ida lite tråkigt me avåkningen men hoppas de har gått bra. resten av oss klarade sig tillbaka utan fler incidenter lite små enerverande me grusen i kurvorna sen bara :(

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
tack för rundan ida lite tråkigt me avåkningen men hoppas de har gått bra. resten av oss klarade sig tillbaka utan fler incidenter lite små enerverande me grusen i kurvorna sen bara :(

någon som körde av på vägen hem från Hbg ? eller detta var tidigare på dagen ? hoppas det gick bra & killen/tjejen kommer upp i sadeln fort igen :tummenupp

ps. var det mörkt o kallt på vägen hem ?

nu vet ni hur jag har det efter en TT på tordagarna :D

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
någon som körde av på vägen hem från Hbg ? eller detta var tidigare på dagen ? hoppas det gick bra & killen/tjejen kommer upp i sadeln fort igen :tummenupp

Det var tidigare på dagen, när Eslövsrundan kördes..
Varför skulle det vara mörkt och kallt..? Nu förstår jag inte alls vad du pratar om :va [/ironi] :hihi
Man får väl pallra sig upp på en TT!!

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09

jo de va precis i början på eslövs rundan tidigare på dan som henriksson sa.

"mörkt o kallt på vägen hem ? " :confused::va nu vet ja inte va du pratar om. finns ju helljus :p

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Mörkt som fan var det, var som att köra in i en vägg efter samhällena! Men inte särskilt kallt alls faktiskt! :tummenupp

Tack för turen tidigare på dagen!

Killen på ninjan var ju tydligen bannad härifrån, men han tackar alla så mycket för hjälpen iaf! :tummenupp

Last edited:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Mörkt som fan var det, var som att köra in i en vägg efter samhällena! Men inte särskilt kallt alls faktiskt! :tummenupp

Killen på ninjan var ju tydligen bannad härifrån, men han tackar alla så mycket för hjälpen iaf! :tummenupp

Vem var det som gick av? och var på rundan var det?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016

var det killen på ninjan som gick av då ? o vem var det ?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA