Extra ryggskydd i garderoben?

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
Ska skaffa ett nytt ryggskydd och tänkte bara kolla om det var något som kanske förköpt sig och hade ett juste sådant som bara skräpade hemma i garderoben? (och ville tjäna en slant på det istället :) )

Alternativt byta ett kortare ryggskydd (oanvänt och för längd 160-170 cm) mot något som passar en som är 180 cm?

/Olzki

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Jomenvisst. Har ju brorsans här. Ska bara kolla så han inte lovat bort det till någon..

Last edited:

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
Anneli skrev:
Jomenvisst. Har ju brorsans här. Ska bara kolla så han inte lovat bort det till någon..

Kalas! Vad är det för typ, märke? Har för närvarande ett gammalt kasst dainese som man bara spänner med ett band kring midjan.

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Vet att Frille har ett som han inte gillar. Är rätt brett. Kan vara värt att kolla på. Annars rekomenderar jag att köpa ett nytt Dainese Wave II för 1295kr. Kanonbra, luftigt och vann bäst i test i skyddsförmåga.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Kreuger skrev:
Vet att Frille har ett som han inte gillar. Är rätt brett. Kan vara värt att kolla på. Annars rekomenderar jag att köpa ett nytt Dainese Wave II för 1295kr. Kanonbra, luftigt och vann bäst i test i skyddsförmåga.

Jätte bra skydd..... :tummenupp

Tydligen ett väldigt populärt och bra skydd.Så bra att jag har fått köpt ett i år igen. Inte ensam om att vilja ha MITT skydd :död

:)

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Anneli skrev:

Eller så att du kanske inte redan har en "förstatjingare" på den *harkel harkel* :slicka

eller är jag inte tuff nog... :lol

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
CoRuS skrev:
Eller så att du kanske inte redan har en "förstatjingare" på den *harkel harkel* :slicka

eller är jag inte tuff nog... :lol

De var ju dig jag skulle kolla med om du var av eller på knäppo!.. :tungan

:blah

jawohl

Welcome to the Jungle!
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
-
Kreuger skrev:

Säljs det nånstans på www?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...