extraprylar till aprilia

Hellberg

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
Aprilia rs 250
Har en aprilia rs 125 2002 som jag skulle vilja ha lite grejor till...

Ett tankskydd, vart köper man nått snyggt sådant? passar det från någon annan hoj eller ska man köpa nått som är gjort för aprilia eller?

Ett konisktluftfilter, dellorto 28mm förgasare... vart hittar man sånt?

skulle även vilja byta ut bromsoljebehållarn locken i plast till lock i eloxerad aluminium... och byta ut lite andra detaljer... nån styling sida som säljer sånt?

Väldigt tackasam för hjälp! :tummenupp

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Touring.se har en del tankskydd och även öppet luftfilter som bara kostar 150kr som funkar helt suveränt.

Och för eloxerat skulle jag med tippa på Tastynuts ;)

Har katalog hemma från tastynuts, går att beställa på sidan så får man den på två dagar :tummenupp Väldigt snabbt för att vara från England!

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
Padde finns de inge sånt där skruv sats till Crm skulle va snyggt å ha=) :hihi men fins abra till nsrå alla stora hojjar :huvet

crm å nsr har typ samma motor så om ja köper till nsr så borde dem passa till crm:en... olje pluggen passar nog . och bromsvätske behållar locket oxå..

kan du fixa frakt fritt åt mej isåfal? :rolleyes:

Last edited:

Hellberg

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
Aprilia rs 250
Hittatde ett fint luftfilter och tankskydd... tack för det...

Men dem hade inga eloxerade behållarlock till rs 125 2002... utan bara till äldre än 99... passar det till 2002 tro?
eller nått från nån annan hoj som passar?

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Padde skrev:
Tankskydd kan du köpa i SH shoppen.

Koniskt luftfilter kan du nog köpa på lelles.

Eloxerade lock till bromsvätskebehållaren i olika färger kan du köpa här --> http://www.tastynuts.com/. http://www.w-motoracing.se/ kan ta in delar till dig från tastynuts så slipper du frakten tror jag.

Har du kollat om du kan fixa? Är jäkligt intresserad av lite grejjer från tasty... :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Alså för att klar göra detta lite, jag kanske utryckte mig lite fel men JAG kan inte ta in delar från tasty nuts utan frakt men "http://www.w-motoracing.se/" står på tasty nuts hemsida är deras "dealer" i Sverige så det jag menar är att kanske dom kan ta in till er så kanske ni slipper frakten från det landet där tasty nuts ligger..

Hajar ni?

Kan ju varra värt att höra med dom om man ska ta in grejor för att om det är så ATT dom kan ta in till er så slipepr ni ju frakten.

Bara en tanke..

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...