Josefsson skrev:Fy faan är det enda som kommer ur truten när man ser en sån här skapelse...
DuCCe skrev:nån som vet hur dom hade tänkt lösa de med belten..
får ju inte plats nu när fälgen var så bred
Josefsson skrev:Fy faan är det enda som kommer ur truten när man ser en sån här skapelse...
Det finns en Italiensk lösning på drivproblemet http://mo-ped.se/help/cucciolo.htmFireSalle skrev:Hoppas bara inte genom att flytta ut drev fram och bakfjädern m.h.a distanser. Svingens axel fram såg inte snygg ut, om de andra prylarna också ska sitta på en pinne så missar de grovt. Kedja kanske?
Det finns utflyttningssatser för främre belthjulet,och så monterar man en belt som är en tum bred bara.Men jag skulle tro att man får gasa lite lugnare efter en sån operation för v-rodden har ju lite pulver o vrid att leverera.DuCCe skrev:nån som vet hur dom hade tänkt lösa de med belten..
får ju inte plats nu när fälgen var så bred
OLJEKYLD GSXR skrev:Min första tanke är Varför?
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |