färgninsmedel till skinnställ

Cloud

Boundaries are for pushin
Gick med
17 May 2003
Hoj
Yamaha YZF-R1 00´, XT660R 04'
Tja

Finns det någon på denna planet som vet var man kan hitta bättringsfärg till ett skinnställ (morbror som kört roadracing med och som gillar att hälsa på farbror asfalt :crash ) :notme , det är ett daineseställ och jag har frågat runt tom i butiker och det är ingen som vet.. någon här??
:hej
//Linus

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Om du ska FÄRGA skinnet så kan det bli knas om man använder vilken färg som helst.... Det beror på hur skinnet är behandlat. Garvat eller inte osv... Jag har inte dödskoll men jag skulle nog skita i att bättra på skinnet....
/FW

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Skokräm borde fungera då det innehåller färg. Prova dock att slå en pling till AE Tec och fråga vad de använder till att bättra på skrapat skinn. På mitt skinnställ hade de kletat på något som gav både färg och yta. Jag vet inte vad det var men snyggt blev det i alla fall.

Edit. AE Tec är ett litet företag som bl a lagar skinnställ. De finns på Gula sidorna.

Last edited:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Teddy skrev:
Skokräm borde fungera då det innehåller färg. Prova dock att slå en pling till AE Tec och fråga vad de använder till att bättra på skrapat skinn. På mitt skinnställ hade de kletat på något som gav både färg och yta. Jag vet inte vad det var men snyggt blev det i alla fall.

Edit. AE Tec är ett litet företag som bl a lagar skinnställ. De finns på Gula sidorna.

Tel: 08/6002805

/FW

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Skokräm i såna där duttflaskor med svamp funkar skitbra. De svarta områdena på mitt gamla ställ blev asbra. Värre med de klatschiga färgerna bara...

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Folia Tec har färg till skinn i sprayform!!!

Kolla in deras hemsida!!

/T

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...