Andreas7902
Medlem
Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf! Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
dwestlund skrev:Hej Hej
Jag är här fast jag inte har vad som betraktas som sporthoj, polarn retar mig för det med min touring hoj, men men jag är nöjd så länge...
/D
det är ju glädjen med att åka alla letar efter eller har jag fel ...Andreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf! Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
steff71 skrev:det är ju glädjen med att åka alla letar efter eller har jag fel ...
så då spelar det ingen roll vilken hoj ..
välkommenAndreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf! Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
Andreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf! Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
Mögel skrev:Välkommen En jävligt fin hoj du har
Nåt sånt ska jag ha nästa säsong, bra inkörning med lite GPz touring denna sommar, har väl blivit <250 mil sen 17/6 när jag köpte hojen. (åkte på och meka i 2v = 100 milAndreas7902 skrev:Tackar! Kan ju inte precis säga att jag är missnöjd iaf!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |