Förändringar (till det sämre) på SH?

Coola Ola

Guest
Sen två-tre dar tillbaka verkar det som om bilder i ett inlägg öppnas i samma fönster som tråden istället för en popup som det var förut. Dessutom så ser jag inte längre hierarkin längst ner i en tråd (typ Allmänt Snack/Överflödiga Diskussioner/Datorcentralen), bara Föregående/Nästa Tråd.

Det var bättre förr! Iaf med just de här grejerna. Är det avsiktlig Swedie?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Coola Ola skrev:
Sen två-tre dar tillbaka verkar det som om bilder i ett inlägg öppnas i samma fönster som tråden istället för en popup som det var förut. Dessutom så ser jag inte längre hierarkin längst ner i en tråd (typ Allmänt Snack/Överflödiga Diskussioner/Datorcentralen), bara Föregående/Nästa Tråd.

jag gjorde det för att såra dina känslor. Men ska se vad jag kan göra för att få stopp på gråtandet.

:tungan

Coola Ola

Guest
Swedie skrev:
jag gjorde det för att såra dina känslor. Men ska se vad jag kan göra för att få stopp på gråtandet.

:tungan

Du är allt bra ond du.... Får om jag får torka tårarna snart då... :D

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Coola Ola skrev:

Bilder ska komma i ett nytt fönster, har stängt ner SH typ 50ggr nu bar pga det... skit irriterande å hitta samma tråd igen, sen kollar man på en bild å gör likadant igen... :död

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Fluxir skrev:
Bilder ska komma i ett nytt fönster, har stängt ner SH typ 50ggr nu bar pga det... skit irriterande å hitta samma tråd igen, sen kollar man på en bild å gör likadant igen... :död

Du är inte ensam om det :gnissla

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fluxir skrev:
testa igen... jag fixade detta för några timmar sedan.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Coola Ola skrev:
Dessutom så ser jag inte längre hierarkin längst ner i en tråd (typ Allmänt Snack/Överflödiga Diskussioner/Datorcentralen), bara Föregående/Nästa Tråd.

Finns det möjlighet att fixa ovanstående också? Please!

/Sara

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Är det nån annan som märkt att "lästatrådarmarkeringar" löper amok? Det verkar aldrig stämma?!
Nya trådar är markerade som lästa, och lästa trådar markerade som nya, och inte på något speciellt sett heller utan huller om buller..
Har sett detta på åtskilliga maskiner alltså inte bara min med mina inställningar...

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Allt funkar mycket bättre med Firefox! Har nyss bytat, och jag får inga felmeddelanden längre!! :banana

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Hultan skrev:
Är det nån annan som märkt att "lästatrådarmarkeringar" löper amok? Det verkar aldrig stämma?!
Nya trådar är markerade som lästa, och lästa trådar markerade som nya, och inte på något speciellt sett heller utan huller om buller..
Har sett detta på åtskilliga maskiner alltså inte bara min med mina inställningar...
Men detta då?
Ingen?

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Jag skulle vilja att man kunde se de första raderna i trådarna på första sidan bara genom att hålla muspekaren över. Det fungerar om du klickar på "forumet" och tar den vägen till respektive tråd.

/ Johan

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Coola Ola skrev:
Dessutom så ser jag inte längre hierarkin längst ner i en tråd (typ Allmänt Snack/Överflödiga Diskussioner/Datorcentralen), bara Föregående/Nästa Tråd.

Saknar framför allt ovanstående, medhåll på samtliga punkter i övrigt.

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Sen undrar jag om annonsdelen är under förändring, eller om det kommer se ut som det gör nu.

Ville bara hänga på alla andra, skulle inte våga klaga helt ensam

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
johanrehn80 skrev:
Sen undrar jag om annonsdelen är under förändring, eller om det kommer se ut som det gör nu.

Ville bara hänga på alla andra, skulle inte våga klaga helt ensam
Ja, annonsdelen tycker jag också tyvärr har blivit en hel del sämre..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Konstruktiv kritisism okej? Att säga att nått är sämre är som att säga din mamma är ful men utan att säga varför. Försöker få er fjortisar o fatta genom att säga "din mamma" :hihi :lol närå. men skärp er. Säg vad ni tycker är fel, inte nått blurrigt svammel "ja det där blev ju sämre". fuck you :fu

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Swedie skrev:
Konstruktiv kritisism okej? Att säga att nått är sämre är som att säga din mamma är ful men utan att säga varför. Försöker få er fjortisar o fatta genom att säga "din mamma" :hihi :lol närå. men skärp er. Säg vad ni tycker är fel, inte nått blurrigt svammel "ja det där blev ju sämre". fuck you :fu

Coola Ola skrev:

Att man inte ser hierarkin längst ner i en tråd skapar en himla massa scrollande. Om man läst x antal sidor i en tråd (och därför inte vill använda browserns tillbaka knapp) så måste man efter sista inlägget scrolla hela sidan upp för att kunna klicka på länken till det forum där man hittade akutell tråd.
Konstruktivt nog?

/Sara - som förövrigt tycker att SH är kanonbra

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S