kajlyl skrev:hmm... undrar om det blir lagligt att plocka bort de vanliga då....![]()
Frågan bör snarare lyda: Är det lagligt att sätta dessa små speglar på hjälmen?kajlyl skrev:hmm... undrar om det blir lagligt att plocka bort de vanliga då....![]()
Bodoe skrev:Frågan bör snarare lyda: Är det lagligt att sätta dessa små speglar på hjälmen?
Du får inte ens sätta på klistermärken på hjälmen som inte är godkända eller lacka om den...varför skulle man då få sätta på ett par "backspeglar"???KawaF3771 skrev:Varför skulle det inte vara det?![]()
Zeb_Macahan skrev:Man behöver inte ha backspeglar, så det är bara att plocka bort...
//jaG
kajlyl skrev:Säkert!?
Jag hadeför mig att dete var lag på vänstra iaf... kan ha fel![]()
NAJS!!!John skrev:På bilar är det lag på vänster backspegel. Inte på hoj.
Gustav1 skrev:Äh...bara jobbigt att köra utan speglar ju.
Zeb_Macahan skrev:Snutnojan är total utan speglar,.. eller så har man stel nacke när man kommer hem efter en tur..
![]()
PutteLiten skrev:![]()
Kajyl. Ta inte bort den vänstra.
Jag har provat. Det SUGER!!!
Man har "noll koll" bakåt och det inträffar "intressanta" situationer lite för ofta...
Ugluk skrev:Det enda som jag upplever som jobbigt med att sakna speglar är när man kör i grupp och inte ska slarva bort dom som ligger bakom. Min nacke funkar iof ganska bra..![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!