För oss som inte orkar "vinterwheela" längre...

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Hrm, får se om jag lyckas få ut hojen till helgen, och om batteriet håller laddningen x) Har juh ändå inget bättre för mig i helgen... Eller snarare, finns det något bättre än att köra hoj? :yoparty
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Hrm, får se om jag lyckas få ut hojen till helgen, och om batteriet håller laddningen x) Har juh ändå inget bättre för mig i helgen... Eller snarare, finns det något bättre än att köra hoj? :yoparty

Helt rätt! :D o klart att den håller laddningen ;) annars får du hjälp av oss att springstarta moppen ;)

OBS!! Jag har snackat med Beachmulle och vi funderar på att lägga över körningen till lördagen istället då det blir lite bättre väder på lördagen!

Vi ska disskutera lite till så får ni veta lite senare idag vilken dag som gäller!
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Kanske svänger förbi med kameran och fotar lite genomfrusna hojåkare :D

Gör så du, men jag kommer inte frysa iaf :p Man får ju klä sig rätt ;) Efter att man har jobbat som mc-bud och kört i snöstorm så känns sånt här väder som nästan sommar! :p :D
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Hrm, får se om jag lyckas få ut hojen till helgen, och om batteriet håller laddningen x) Har juh ändå inget bättre för mig i helgen... Eller snarare, finns det något bättre än att köra hoj? :yoparty

Sounds great! :D

OBS!
Vi flyttar Turen från Söndag 6/3 till Lördag 5/3! Samma tid och samma samlingsplats! Temperaturen verkar bli bättre på lördag! :banana

Kanske svänger förbi med kameran och fotar lite genomfrusna hojåkare :D

Låter ju super nice!:tummenupp
 
Last edited:

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Sounds great! :D

OBS!
Vi flyttar Turen från Söndag 6/3 till Lördag 5/3! Samma tid och samma samlingsplats! Temperaturen verkar bli bättre på lördag! :banana



Låter ju super nice!:tummenupp

Imorgon redan, får se om jag hinner då. Men skamm den som ger sig för lite tidspress :yoparty
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Imorgon redan, får se om jag hinner då. Men skamm den som ger sig för lite tidspress :yoparty

Jag gillar din inställning!! :D batteriet ska räcka om den laddas över natten egentligen. Sen laddas det när man kör också;)

Om ni har nå frågor lr nått ang körningen imorgon så kan ni nå mig på 070349944
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ni som skall köra i helgen - ni är inte bekymrade över vägsaltet?
Även på torra vägar ligger det som ett dammlager. På nolltid har man rostiga skruvskallar om man inte blaskar av hojen ordentligt efteråt. Ett tips bara.
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Ni som skall köra i helgen - ni är inte bekymrade över vägsaltet?
Även på torra vägar ligger det som ett dammlager. På nolltid har man rostiga skruvskallar om man inte blaskar av hojen ordentligt efteråt. Ett tips bara.

Jo, man får juh frysa lite om fingrarna med hinken utanför lägenheten sen helt klart. Men en hoj är till för att brukas!
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Jo, man får juh frysa lite om fingrarna med hinken utanför lägenheten sen helt klart. Men en hoj är till för att brukas!

Håller med:tummenupp jag brukar tvätta hojjen regelbundet på sommaren så det är ju ingent annorlunda att tvätta den efter rundan i morgon, inte så att det är jobbigt att tvätta direkt:confused: kan också bero på att jag har tvätt i garaget så slipper stå ute och frysa:D
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Håller med:tummenupp jag brukar tvätta hojjen regelbundet på sommaren så det är ju ingent annorlunda att tvätta den efter rundan i morgon, inte så att det är jobbigt att tvätta direkt:confused: kan också bero på att jag har tvätt i garaget så slipper stå ute och frysa:D

Ja vissa har det bra, själv så fryser jag fingrarna av mig när jag tvättar utomhus såhär års. Å andra sidan är jag inte direkt putsbög, och ska jag vara riktigt ärlig är min nya hoj på tok för fin och ren för tillfället :rolleyes:
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Underbart väder med sol och delvis torra vägar!! :Bugar
Så vi möts som planerat på Max i Solna kl 12 för de som våååååågar:rolleyes::D:D
 
  • Gilla
Reaktioner: SGF

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Skön dag för några mil :)
4e4e6e3e-3d04-0c33.jpg


Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top