Just för ögonblicket säger promillehalten att jag nog borde hålla mig undan från allt annat än en rullbår, men... BRA initiativ!Valrog skrev:2409535Här kan ni lufta era ideer och kolla om det är på att åka
HALLÅ inte sussa nu eller..JAG vill spamma....Lord Adrian skrev:2409547Just för ögonblicket säger promillehalten att jag nog borde hålla mig undan från allt annat än en rullbår, men... BRA initiativ!
Me too, men jag orkar fan inte... å fullValrog skrev:2409560HALLÅ inte sussa nu eller..JAG vill spamma....
VEM faaan är inte det..Blev ju RÄTT irro på att onsdagstråden blev nerstängd.Lord Adrian skrev:2409568Me too, men jag orkar fan inte... å full
Så det är bra flås i vigvattnet i afton?Lord Adrian skrev:2409568Me too, men jag orkar fan inte... å full
Valrog skrev:2409569VEM faaan är inte det..Blev ju RÄTT irro på att onsdagstråden blev nerstängd.
OCH just NU inga vakna....
Rödtjut! En BiB sätter sina spår tillåmed på mig :ramalaravstolensmilieJörgen Karlsson skrev:2409570Så det är bra flås i vigvattnet i afton?
Röd tjut=bullshit..Bara sömnmedelLord Adrian skrev:2409571Se edit ovan...*pekar uppåt*
Rödtjut! En BiB sätter sina spår tillåmed på mig :ramalaravstolensmilie
Valrog skrev:2409575Röd tjut=bullshit..Bara sömnmedel
Kul att Jörgen är vaken iallafall...
Kaffet är spetsat...heheheheheLord Adrian skrev:2409577men kaffet då din gamle getskändare...
Ädit: Nu ere ridå...Lorden är full som ett finskt vårdike...G'natt alla!
Valrog skrev:2409578
Kommer vi ut en sväng i morro'n så ringer vi...Lorden...
Lord Adrian skrev:2445775Reporting for duty, Sir!
Då bor du ju inte SÅ långt bort då...Jag /Vi bor i TYP Brottby...stephenj skrev:2445782Jag är här också, kan också bjuda på kaffe men i Rimbo!
Valrog skrev:2445779Faaan grabben ...Är det bara du och jag som håller ställningarna här eller?
Nå'n/några som ska ut i dag???
Valrog skrev:2445811Då bor du ju inte SÅ långt bort då...Jag /Vi bor i TYP Brottby...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|