RGV_250 skrev:Sluta klaga! Det regnar faktisk inte i Borås just nu. Det kallar jag lyx!
t-rex skrev:Jag tycker personligen att borås skall ta sin martyrstämpel och inse att allt regn skall hamna där så att kusten kan bli solig. Alternativt exportera hela skiten till....... tja, boden har jag inte många positiva minnen ifrån, låt oss skicka det dit!
Det borde räcka med att jag flyttar dit.McB skrev:Bra idé, men hur ska det genomföras?
McB skrev:Jo, men så sitter man ju på jobbet också.
Bara det inte regnar på tisdag så är jag nöjd, för då är det dags för min första banåkning.
RGV_250 skrev:Vart är det banåkning på tisdag? Man skulle kanske ta sig dit och kika lite.
McB skrev:Freppa: du är en källa av visdom som aldrig sinar. Givetvis är det så som du säger, och jag ska genast bygga mig en dylik mackapär.
Freppa skrev:Säg till när den är klar så kommer jag och provsmakar. I rent vetenskapligt intresse!
Henken skrev:Nu kom det lite moln..fast de verkar vara på väg bort.
17 grader varmt 05.30.
Freppa skrev:Men grabbar, har ni inte räknat ut det än?
Det är semestertider. Då måste man ha sprit. En äkta norrlänning bränner själv. I norrland bor bara äkta norrlänningar (Med undantag från något enstaka stadsråd som gått på porrklubb och blivit landshövding). Ångorna från maskinerna tvingar bort molnen!
Så, lösningen är att vi alla börjar bränna hemma. Den enda fläkt du behöver ha är den som leder bort doften av mäsk. Enkelt penkelt.
/Freppa
McFille skrev:Men duh...norrlänningarna ligger i lä jämfört med oss skåningar på den fronten....iaf för ett par år sen...det är kanske så att lagmakten har tvingat oss stackars skåningarna att sluta upp med vår tillverkning, och till följd av det så blir vädret ett helvete! Fan ta lagmakten, länge leve HB!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |