Förbannade Trygg Hansa, era jävla drägg.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Nu börjar jag att tro att alla som har något att göra med försäkringar är fullkomliga idioter och det gäller alla.

Hade en försäkring som jag teckande hos Trygg Hansa 0303 24.

Allt var frid och fröjd tills idag då jag får fakturan. Då helt plötsligt vill det förbannade hororna :finger att jag skall betala försäkring från och med 0302 24. Dvs. en månad extra.

Ringer och påpekar det och då säger de att det står ju att den tecknats från den 24:e februari. Så det skall betalas.
Jag säger åt dem att kolla när hojen ställdes på, de gör det och mycket riktig så ställdes den på 0303 24, dvs. det datum som jag verkligen tecknade försäkringen. Men de jävla fittorna nöjde sig inte med det och vägrade erkänna att de gjort fel.

Jag påpekar också att utskriftsdatumet för premiespecifikationen är 030324 dvs. samma datum som jag ställde på hojen och försäkrade den. Ändå envisas de med att jag skall betala från och med 030224. Vid en tidpunkt då det forfarande låg snö och is överallt.

Jag ger mig naturligtvis inte untan kräver att får tala med någon annan person med ett IQ över 0,0004.

Efter mycket bråk går det med på att kolla upp det med *****n som jag pratade med när jag tecknade försäkringen.

Det skulle kontakta mig den 22:a denna månad och gud nåde dem om de inte fixat detta då. Då skall jag banne mig köra upp ståltråd i röven på horan som skapat detta problem.

Ber om ursäkt för språket men nu är jag arg, riktigt arg :fatta! .

:fatta! :fatta! :fatta! Trygg Hansa :fatta! :fatta! :fatta! .

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
:D :bow :fatta! :lol :1pajas :rock
ursäkta, men det va fanimej det roligaste jag läst på länge :fakta
hur jävla inkompetent kan man bli egentligen. stå på dig och låt dem inte komma undan :tummenupp

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Jag har alltid hatat Trygg Hansa och vad gör dom... dom köper "mitt bolag" Holmia så en dag fick jag ett vackert brev, från TH, i lådan där det står att "nu blir din försäkring ännu bättre!"...

- och vilken lögn det var...

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Sergeant skrev:
köra upp ståltråd i röven på horan som skapat detta problem.

Att jämföra en försäkringsagent och det andra är inte snällt - mot den andra. Den andra ser iaf till att du blir nöjd, varje gång.

Jag önskar att fler horor vore försäkringsagenter istället - eftersom dom har rätt inställning till begreppet service.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Re: Re: Förbannade Trygg Hansa, era jävla drägg.

andersbrink skrev:
Att jämföra en försäkringsagent och det andra är inte snällt - mot den andra. Den andra ser iaf till att du blir nöjd, varje gång.

Jag önskar att fler horor vore försäkringsagenter istället - eftersom dom har rätt inställning till begreppet service.

Du har så rätt :hej . Jag ber om ursäkt till alla horor, kram på er :kär .

I övrig vill jag påpeka att jag inte är så stolt över mitt språk vid detta tillfälle men man kan ju inte alltid vara politiskt korrekt :notme :p .

Det skall nog ordna sig i alla fall, hoppas jag :sjuk .

jarnkamin

King in my own mind
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Husa EffEss SexFemti -04 - snart iaf
Skulle dom jävlas vidare så finns ju alltid favorit metoden från Hem till midgård till hands, en påle i röven på den som försökt blåsa dig :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hatar du försäkringar? Jag med.

Min volvo 740 som blev stuel o brann upp i juli 2002............ de pengarna lovar de mig var dag :mad: VAR FAN ÄR DOM??????

750RR

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
använd lite mer smakliga ord va? lol.. förstår dock att du är förbannad..

men *** **** * **** * * *** * * * * * * är ju inte så kul att läsa :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...