Förbannand på it-service.
För 2 veckor sedan beställde jag en produkt där ifrån, då fanns den i lager.
Jag betalade med kort, och då drog de visst pengarna direkt från kortet utan att ha skickat varan.
För 1 vecka sedan mailade jag dem eftersom orden fortfarande stod som behandladas, fick då svaret att de inte hade något leveransbesked från sin underleverantör än så det skulle ta upp till 2 veckor att få den.
Bestämde mig för att i tisdags den 13 att avbeställa och att köpa från ett annat företag. Skickade in felanmälan och de mottog den den 13.
Eftersom jag fortfarande inte fått något svar så mailade jag dem igen, den 14.
Den 15, blev jag trött på dem och ringde och begärde att orden skulle avbokas, vilket den gjorde enligt supporten och jag skulle snart få tillbaka mina pengar.
2007-03-01 13:36: Din order behandlas.
2007-03-13 13:39: Felanmälan RMA9386 mottagen
2007-03-15 13:27: Hej! Er begäran om makulering kan ej genomföras, beroende på att produkten är redan skickad till Er. Mvh IT-Service
2007-03-15 13:27: Orderstatus mailad till kund
2007-03-16 14:01: Din beställda artikel: Pioneer Nya MP3-CD-bilstereo, är skickad till dig med postpaket, kollinummer: saknas
Klockan 12:45 den 15nde fick jag se detta på deras hemsida, vafan. Han sa att den avbeställdes via telefon för ca 1 timme innan denna nya status kom. Och förstår inte hur de kan få klockan till 13:27 när klockan är 12:45. Fick samma status som ovan till min mail. Produkten står fortfarande i 0st på hemsidan.
Vad ska jag göra? Jag har nu 2 produkter påväg hem till mig, kan jag bara tvinga itservice att ta tillbaka sin produkt och ge mig mina pengar, eftersom det är hos dem de krånglar.
Lär väl ta månader att få tillbaka mina pengar, dessa månader som jag inte har eftersom jag måste betala det andra företaget.
För 2 veckor sedan beställde jag en produkt där ifrån, då fanns den i lager.
Jag betalade med kort, och då drog de visst pengarna direkt från kortet utan att ha skickat varan.
För 1 vecka sedan mailade jag dem eftersom orden fortfarande stod som behandladas, fick då svaret att de inte hade något leveransbesked från sin underleverantör än så det skulle ta upp till 2 veckor att få den.
Bestämde mig för att i tisdags den 13 att avbeställa och att köpa från ett annat företag. Skickade in felanmälan och de mottog den den 13.
Eftersom jag fortfarande inte fått något svar så mailade jag dem igen, den 14.
Den 15, blev jag trött på dem och ringde och begärde att orden skulle avbokas, vilket den gjorde enligt supporten och jag skulle snart få tillbaka mina pengar.
2007-03-01 13:36: Din order behandlas.
2007-03-13 13:39: Felanmälan RMA9386 mottagen
2007-03-15 13:27: Hej! Er begäran om makulering kan ej genomföras, beroende på att produkten är redan skickad till Er. Mvh IT-Service
2007-03-15 13:27: Orderstatus mailad till kund
2007-03-16 14:01: Din beställda artikel: Pioneer Nya MP3-CD-bilstereo, är skickad till dig med postpaket, kollinummer: saknas
Klockan 12:45 den 15nde fick jag se detta på deras hemsida, vafan. Han sa att den avbeställdes via telefon för ca 1 timme innan denna nya status kom. Och förstår inte hur de kan få klockan till 13:27 när klockan är 12:45. Fick samma status som ovan till min mail. Produkten står fortfarande i 0st på hemsidan.
Vad ska jag göra? Jag har nu 2 produkter påväg hem till mig, kan jag bara tvinga itservice att ta tillbaka sin produkt och ge mig mina pengar, eftersom det är hos dem de krånglar.
Lär väl ta månader att få tillbaka mina pengar, dessa månader som jag inte har eftersom jag måste betala det andra företaget.