miicke
Ny medlem
MBGIRL skrev:Ta inte detta på fel sätt..vet att du menar väl men detta var nog det roligaste
jag läst idag. Att anmäla dom till polisen...
Polisen skiter ett stort stycke i ungjävlarna som drar omkring här och anmäler jag
dom så é det minimal chans att nånting görs eller att dom hittas.
Och sen tycker jag det é fel att fly ifrån nått och gå en annan runda o låta sånna
idioter få härska som dom vill...men såklart har jag motvilligt gått andra rundor
för Simbas skull. Men dom verkar finnas litta överallt så det enda rätta under sånna
högtider har varit att köra ut på landet och gå med vovven.
Samhället é helt sjukt vissa gånger!
Jo men det är kanske roligt och läsa min tråd men med ett litet surt leende på läpparna mot dem så kommer dem aldrig sluta och du kommer lida med detta år ut och år in tills dem går så långt att du eller din hund blir skadad så är det bara.
Vill man att det ska fortsätta så skiter man i vilket, vill man inte så gör man något åt det... tjaa, det finns ju olika sorters snutar som fattar sig på vad detta innebär och om det ska gå riktigt illa så kan du få en stor raket i huvet och sen är du hörselskdad resten av ditt liv och kommer aldrig kunna sitta och titta på Tv som en normal människa och snacka med folk........ du bestämmer själv.