miicke
Ny medlem
Swedie skrev:pucko? Det är ju det vi försökt säga att ..idioter som inte läser instruktioner ska inte få använda raketer. Vem går fram o tittar på en fet smällare om den fortfarande brinner? Går den inte av så låter man den vara.
(anledningen till jag bannade dig)
Ok , men jag läste inte allas inlägg.
Det är ju det jag säger, berätta för mig vad mer man ska göra då när man har ställt den i en ölback eller något så den riktar rakt upp och tänder stubinen och sen går där ifrån och ska titta på den så ändrar den helt riktning.
Men jag har gjort det misstaget som många andra har gjort när jag trodde jag hittade en smällare också small den den när jag höll i den... iofs ingen värsting smällare men det kändes endå i fingrarna. Och det finns inga "feta smällare" längre idag för inget sånt får säljas längre. Undra vem som är pucko här, ser du den binna så funkar den ju, och brinner den inte så går många fram och kollar på den för dem vill få den till att skjutas iväg/smällas. Och det är just det som dem skriver i aftonbladet bland annat att folk har förmodligen fått fram och ska titta på den så har den smällt då och den smälde bort hela huvudet i småbitar på en kille i Danmark. Och en kille fick den också i huvet och dog senare.
anledningen hit och anledningen dit en massa skitsnack bara för det var bara 1 anledning varför du bannade mig för det var för att jag ( tycker inte det själv ) skrev till henne som hon till illa vid tydligen ( såg inte hennes inlägg )
Last edited: