Förlova sig, hur gör jag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Smart! då kan någon av er återanvända ringen ifall det tar slut mellan er. :tummenupp

Fan att man inte tänkte på det, nu får jag ju bara ragga på brudar som heter som mitt ex :huvet (jag använder ringen som nyckelring tillsvidare)

Jag har en bekant som måste ha varit inne på att återanvända både ringar och brevlåda, hans nya har samma för och efternamn som hans ex, dessutom var hans nya och hans ex bekanta med varandra sedan tidigare... :D

Den snåle jäveln.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Hehe ja det finns lika många åsikter som det finns registrerade medlemmar :) Tack för alla tips och förslag i alla fall. Mycket uppskattat.

Nu visar det sig att jag inte hinner få några ringar till helgen så det får vänta till ett senare tillfälle i alla fall, och spa-resan blev utbytt emot en Cypern-resa istället så vi får se hur jag löser det. Återkommer med rapport när det är gjort!
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Hehe ja det finns lika många åsikter som det finns registrerade medlemmar :) Tack för alla tips och förslag i alla fall. Mycket uppskattat.

Nu visar det sig att jag inte hinner få några ringar till helgen så det får vänta till ett senare tillfälle i alla fall, och spa-resan blev utbytt emot en Cypern-resa istället så vi får se hur jag löser det. Återkommer med rapport när det är gjort!


kör hårt och lycka till! :tummenupp
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Varför inte ringa de du beställt ifrån och se om du kan få låna två ringar för symboliken?
 

Horizon

Bäst
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Örebro
Hoj
07 - Honda Hornet 600
men asså går man ner på knä när man ska förlova sig? eller jag fattar ingenting^^ T.ex om man "går ner på knä" o frågar om hon vill gifta sig med mig OCH hon säger JA, är vi förlovade då?XD

tänkta det va lika bra o fråga er så jag inte frågar nån i min familj o oroar dem i onödan^^
 

MR R6™

Alla andra är dumma i huvudet!
Gick med
11 Apr 2004
Ort
jag tror det iaf?!
Hoj
Ktm 450 exc
Kan vara praktiskt ibland att vara snå.....nä just det ja ekonomisk lagd....:mattias



right back at ya...:banana

Värst vad de gnäller på oss gullet!! :)

...nu har vi ju sådana där fina kantiga moderna ringar och inte släta rundade allá Sjöbo.

Notis: för er som inte bor i Skåne och vet vad Sjöbo är så bor där Skånes vita patrask.
En Sjöbo bo definieras av en person som tycker han är den coolaste på jorden när han kör omkring i sin epatraktor med boten Anna på högsta volym och med texten "blinka med blåljusen om du vill raca" i bakrutan.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
men asså går man ner på knä när man ska förlova sig? eller jag fattar ingenting^^ T.ex om man "går ner på knä" o frågar om hon vill gifta sig med mig OCH hon säger JA, är vi förlovade då?XD

tänkta det va lika bra o fråga er så jag inte frågar nån i min familj o oroar dem i onödan^^

WHUT?

nä så funkar det ju inte, går du ner på knä och frågar om hon vill gifta sej OCH hon svarar ja, så ramlar det ut två barn ur klädkammaren nio månader senare (iklädda marinens paraduniform)! Så funkade det för mej ialla fall :va Men det kanske är olika beroende på vart man bor!
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top