Inte kul, dock är det väl bra att folk får upp ögonen att det inte är hälsosamt att vara fet.
Då ska de inse att det inte är accepterat att de är feta och sitter och trycker i sig 4 hamburgare med extra allt så man tappar matlusten.För att du tror att feta människor tror det är hälsosamt att vara fet? Jag tror du kan vara säker på att alla som är feta vet om att det är onyttigt.
Då ska de inse att det inte är accepterat att de är feta och sitter och trycker i sig 4 hamburgare med extra allt så man tappar matlusten.
Rökning
Alkohol
Sex
Skönhetsoperationer
Tatueringar
Fortkörning
Nagelbitning
Den utan last skola kasta den första stenen.
Wohoooo!! 4 av 7. Vad vann jag?
Insikten av att alla har laster?
Sen tror jag många feta lever i en förnekelse. Ett exempel en på jobbet ramlade och bröt något ben i handen. När han sen började jobbade började han gnälla på att han fick ont i ryggen för att han använde kroppen på fel sett, killen väger säkert 150kilo.För att du tror att feta människor tror det är hälsosamt att vara fet? Jag tror du kan vara säker på att alla som är feta vet om att det är onyttigt.
Då ska de inse att det inte är accepterat att de är feta och sitter och trycker i sig 4 hamburgare med extra allt så man tappar matlusten.
Någon har sagt:
"Summan av lasterna är konstant."
Det har jag alltid tolkat som att varje individ har sin beskärda del av laster.
Inte alltid upplevd som last av den enskilde själv, men garanterat av ett antal andra. Vad är en last? Finns säkert lika många definitioner som det finns individer.
Rökning
Alkohol
Sex
Skönhetsoperationer
Tatueringar
Fortkörning
Nagelbitning
Den utan last skola kasta den första stenen.
Insikten av att alla har laster?
Munken och nunnan är utan laster.
Eller är just deras val av livsstil en tung last att bära?
"Mannen som slutade röka."Någon har sagt:
"Summan av lasterna är konstant."
Kul och inte få plats i en flygstol eller en kontorsstol=?jag e fet men har aldrig vart i närheten av 4 burgare med extra allt..
150 skrov räcker fint. ibland äter jag inte ens upp hela min pizza...
jag mår inte dåligt av de ännu.. den dagen jag får problem pga av vikten så bantar jag
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|