Förnedrings-TV!

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Någon har sagt:
"Summan av lasterna är konstant."

Det har jag alltid tolkat som att varje individ har sin beskärda del av laster.
Inte alltid upplevd som last av den enskilde själv, men garanterat av ett antal andra. Vad är en last? Finns säkert lika många definitioner som det finns individer.

Rökning
Alkohol
Sex
Skönhetsoperationer
Tatueringar
Fortkörning
Nagelbitning

Den utan last skola kasta den första stenen.

6 av 7 :död

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Kul och inte få plats i en flygstol eller en kontorsstol=?

har inte fastnat ännu :rolleyes:
är de dina kriterier för att man är fet är jag isf inte det. :tummenupp
120+ ...95kg med platt mage :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har rekonstruerat mina framtänder efter att ha slagit ur alla. Är det plastikkirurgi? Men jag röker inte så jag får inte 7 av 7 jallafall. Får inte ligga så mycket heller för den delen. :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att du tror att feta människor tror det är hälsosamt att vara fet? Jag tror du kan vara säker på att alla som är feta vet om att det är onyttigt.

Det ska du nog inte vara så säker på... Minns ett avsnitt av något gammalt program som behandlade det här med fetma och relaterade sjukdomar. Där tog de bland annat upp en amerikansk kvinna som vägde ca 200-250 pannor och som enligt egen utsago var "stolt över att vara fet". Enligt henne var det minsann inget fel på hennes kropp, hon var helt enkelt "sunt kvinnligt formad". Och detta trots att hon knappt kunde gå själv och hade haft två hjärtattacker innan fyllda 50... Men nejdå, henne var det minsann inget fel med. Hennes familj försökte till och med hjälpa henne att komma i form och bli lite hälsosammare genom att spara ihop till ett ganska dyrt viktminskningsprogram åt henne. Hon skulle då läggas in på någon klinik där hon först skulle hårdbanta och motionera och slutligen opereras för att bli av med det sista. Då sa kvinnan bestämt nej och förskjöt hela sin familj för att de försökte förtrycka henne med sådana manschauvinistiska skönhetsideal... Och istället rullade hon iväg till närmsta underklädesbutik och köpte sig små vågade underkläder som hon sedan fotograferade sig i och lade upp bilderna på en egen hemsida. För hon var ju så vacker, hälsosam och fet!

Så nej, alla är inte riktigt så vettiga att de inser allvaret med fetma...

har inte fastnat ännu :rolleyes:
är de dina kriterier för att man är fet är jag isf inte det. :tummenupp
120+ ...95kg med platt mage :)

Då är du inte särskilt fet, beroende på hur lång du är såklart. Är du 1,50 lång så är du ju klart ganska rund, men är du å andra sidan 2 meter lång så är du ju knappt ens överviktig alls.

Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
DumTV, måste alla djävlar tävla, tjocktävling är inte kul, och inte heller Grannfejden och annat skit.

Tack SVT för Kulturnyheter, Babel, Garage, Plus, Landet runt, Agenda och Dokument inifrån.

Jag saknar Yepardy.

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
DumTV, måste alla djävlar tävla, tjocktävling är inte kul, och inte heller Grannfejden och annat skit.

Tack SVT för Kulturnyheter, Babel, Garage, Plus, Landet runt, Agenda och Dokument inifrån.

Jag saknar Yepardy.

Fick just en lysande idé.
Varför har det inte gjorts en såpa typ Osbournes med någon svensk artist?
Filmen Jack var nog en riktigt realistisk såpa om Lundells liv o leverne på 70-talet.
Vem vill vi se i svenska ver av Osbournes :banana

EDIT:
Ingen artist kanske med dock. RIKSDAGSHUSET!!! Vilken höjdare :banana
Säkert smaskiga sexscener i "övernattningsrummen". Kanske det dras o annan lina (apropå en viss aktuell händelse).

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men då pratar vi ju inte om feta människor utan om psykiskt sjuka människor. Jag hävdar att det inte är samma sak. :)

De är väl feta också?:va Min enda poäng var att inte alla feta människor är riktigt så väl funtade att de inser vidden av sitt problem:)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Man skulle ju även kunna tänka sig ett TV-program om en ung trafikantgrupp som envetet kör ihjäl sig som flugor på en och samma väg varje sommar.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
En serie "behind the scenes" på dansbandskampen kanske vore nåt? Det är väl allmänt känt att det knullas friskt i dansbandens turnébussar?

Maggan och Gittan från Ullared får smaka stock från nån i Glenn-Krizterz eller vafan de heter.

BRA TV!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Men då pratar vi ju inte om feta människor utan om psykiskt sjuka människor. Jag hävdar att det inte är samma sak. :)

Ja e både fet och psykiskt sjuk. Vad vinner jag?

Nån som vill :ligga förresten? :D

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Fick just en lysande idé.
Varför har det inte gjorts en såpa typ Osbournes med någon svensk artist?
Filmen Jack var nog en riktigt realistisk såpa om Lundells liv o leverne på 70-talet.
Vem vill vi se i svenska ver av Osbournes :banana

Jul med kungafamiljen,,,, duger inte den. :galen

Kom på en till Jerry springer snacka om freakshow, tjock, smala, fula, korkade på TV

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jo det är samma sak, alla feta går in på toan och käkar sina godispåsar när de tröttnat på att alla andra tittar snett på dem. Sen gråter de sig till sömns

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år