Jag har en 750 men det är ju klass 7 iallafall.29 år Länsförsäkringar hel/hel 7122:- zon 4Ferry skrev:Hej
Undrar hur mycket ni som har en SUZUKI GSX1000R betalar i försäkring? Även hur gammal ni är, vilken zon ni bor i och vilket försäkringsbolag ni har. Ange också om det är hel eller halv försäkring!
/Ferry
Busaberg skrev:Jag har en 750 men det är ju klass 7 iallafall.29 år Länsförsäkringar hel/hel 7122:- zon 4
El Presidente skrev:Jag fattar bara inte det här!?!?!?!?
Jag är alltså äldre än dig, har en cykel som är äldre(oxå kl.7) och bor oxå på landet(=zon 4), lika förbannat så fick jag en premie-offert av LF på en HELT annan summa än den du uppger!
Hur F*N är det möjligt?!?
JohanFÖK eller ngn initierad - förklara!
JApp detta vill vi ha förklarat hur det kan fungera.....
Börjar tro att snacket om "slumptalsgenererade tärningskast" inte är taget ur luften iaf........................
Ferry skrev:Hej
Undrar hur mycket ni som har en SUZUKI GSX1000R betalar i försäkring? Även hur gammal ni är, vilken zon ni bor i och vilket försäkringsbolag ni har. Ange också om det är hel eller halv försäkring!
/Ferry
Ekman skrev:Jag betalar 37000 hel/hel för min 01:a det var det billigaste ja hittade
A.C skrev:e du på riktigt?!!
A.C skrev:e du på riktigt?!!
Gustav1 skrev:Tja...37000/12=3083
3083 kr. i månaden är väl inte helt billigt, men ska man ha det värsta utav det värsta så kostar det ju...
A.C skrev:Jo men tycker inte du att 3083 kr/mån är lite väl mycket? Även om det e en klass 7! Vad kostar din blåa "sporthoj"????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|