Nils P
Nils
Hej,
någon som har koll på vad försäkring för en sådan hoj kostar. Gäller Småland.
/N
någon som har koll på vad försäkring för en sådan hoj kostar. Gäller Småland.
/N
Det varierar mellan bolag. TH är tydliga med att om du "missbrukar" systemet så har de rätt att göra om det till en året runt-försäkring. På frågan om vad "missbrukar" betyder är svaret att det är en individuell bedömning som de inte delger externt.Fått fram regnr och kollat lite. Får fram lite siffror på ettav bolage jag kollat. Så en halvförsäkring året runt ca 827 kr. På och avställning ca 1100 kr. Priser pr månad. Hur funkar på och avställning, är det begränsat med hur många ggr man får ställa av och på? om jag kör 3 dagar på en månad (30 dgr) är det 1100/30 dagar = 36,6 kr x 3 ? Är det så det räknas?
Då jag frågade för många år sen så sa dom att jag betalade per 7dagar så ställde jag på kunde jag åka 7dagar och sen gick nästa 7dagar igång som sen summerades i slutet av månaden.Fått fram regnr och kollat lite. Får fram lite siffror på ettav bolage jag kollat. Så en halvförsäkring året runt ca 827 kr. På och avställning ca 1100 kr. Priser pr månad. Hur funkar på och avställning, är det begränsat med hur många ggr man får ställa av och på? om jag kör 3 dagar på en månad (30 dgr) är det 1100/30 dagar = 36,6 kr x 3 ? Är det så det räknas?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|