PEPPO! skrev:RS125 -04 5000 kr per år helförsäkring hos Bilsport & MC... grymt bra.
Petter89 skrev:ok! Då är den försäkrad på dig eller förälder?
SolitudE skrev:Jag har också Självrisk på 3k, fast den står på farsan.
Det gäller att kolla upp noga med förs. bolagen om dom har höjd självriks eller inte när man har den på förälder. För det är ju faktiskt inte förbjudet att försäkra så!
PEPPO! skrev:RS125 -04 5000 kr per år helförsäkring hos Bilsport & MC... grymt bra.
Jag har länsförsäkringar och de säger att det är helt lungt att jag har den på min far om vi bor under samma tak....Jag har hel/hel och betalar 800kr om året....=)EBS skrev:Jo det är det. Du har det ekonomiska intresset i hojen och därmed ska du stå för försäkringen.
zpeppy skrev:Jag har länsförsäkringar och de säger att det är helt lungt att jag har den på min far om vi bor under samma tak....Jag har hel/hel och betalar 800kr om året....=)
zpeppy skrev:Jag har länsförsäkringar och de säger att det är helt lungt att jag har den på min far om vi bor under samma tak....Jag har hel/hel och betalar 800kr om året....=)
lasse kongo skrev:vaaa men försäkringen gäller väll inte om du kör och krockar ??
Anton_Ljunghusen skrev:Jo.. Alla försäkringsbolag har inte samma regler och krav
lasse kongo skrev:shit får väll slå mitt försäkringsbolag en pling och fråga för mitt kostar ju 6685 om året
Anton_Ljunghusen skrev:är det din hoj ska givetvis du stå för försäkringen
lasse kongo skrev:jojo men hur fan kunde han tzr ha den på sin far och nästan gratis försäkring jaja jag sitter i tele kö till mitt försäkringsbolag nu
Anton_Ljunghusen skrev:Därför att han skiter i vad som är rätt och fel
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |