Ger dom inte samma uppgifter på hemsidorna som när man ringer? Så slipper man ju sitta i massa köer osv
Det är huller om buller ! Hela havet stormar !
Exempel:
Jag fick ett bra pris på Folksam för Triumphen och beställde försäkring via hemsidan.
Sedan när inbetalningskortet kom så var det några 100kr högre, typ istället för ca 2500kr/år så var inbetalningskortet på ca 2800kr.
Har dom höjt?
Så jag gick in på Folksams hemsida och kollade. Mitt eget regeistreringsnummer funkade inte längre på Folksams hemsida. Men jag hittade ett registreringsnummer på en annan Triump Sprint RS 2001 och det fungerade. För den fick jag premien ca 2600kr.
Jag skickade tillbaka inbetalningskortet med ett surt brev till Folksam. Då fick jag ett nytt inbetalningskort på det unsprungliga beloppet ca 2500kr.
Men då hade jag redan fixat försäkring till Triumphen på Bilsport & MC på MC-mässan 2014 i Stockholm.
Så hittar du ett bra pris på en hemsida. Ta en skärmbild eller skriv ut hemsidan.
Så du har nått att visa upp och klaga ifall de senare skickar inbetalningskort med ett högre belopp !