Förslag:Automatbortplock från annonser...

Yozzi

Stödhjul köpes!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-39, Puck Dakota
Frågade just på hoj som varit ute i nästan ett år... Vad är chansen att den är kvar. :gnissla

Alternativt kan man tänka sig att ett mail går ut till annonsören en gång i månaden för att påminna dem att ta bort den om enheten sålts.

/Y

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Swedie skrev:
Eller att annonsören tar mer ansvar.

Kommer aldrig att funka! Folk är lata och vissa bara här i 5 min för att sälja hojen/delarna....

SuperMicke

█ █ █
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Sörmland
Yozzi skrev:
Frågade just på hoj som varit ute i nästan ett år... Vad är chansen att den är kvar. :gnissla

Alternativt kan man tänka sig att ett mail går ut till annonsören en gång i månaden för att påminna dem att ta bort den om enheten sålts.

/Y

Tycker att det är upp till annonsören att ta bort den när prylarna är sålda. Ring honom varannan timme och fråga om hojen är kvar så tar han nog bort annonsen till slut :hihi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
SuperMicke skrev:
Tycker att det är upp till annonsören att ta bort den när prylarna är sålda. Ring honom varannan timme och fråga om hojen är kvar så tar han nog bort annonsen till slut :hihi
Precis det jag menar. Visst är det tråkigt att finna att ett objekt är sålt, men det år iaf till slut annonsören att tröttna o ta bort sin egen annons.

Jag har även lagt upp möjligheten att avsluta sin annons vid ett eget satt datum.

Sen visst, jag kan ju ta och lägga upp ett script som även tar ort annonserna som är äldre än ett visst datum. Men nä, funkar inte vid svårsålda objekt.

En påminnelse... kan ju funka oxå. Men hmm. Ja vi får se om det :)

Yozzi

Stödhjul köpes!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-39, Puck Dakota
SuperMicke skrev:

Det fungerar inte. I synnerhet inte för de som inte frekventerar sidan utan som bara kommit hit för att lägga ut en annons. Minns inte login osv.

Jag håller med om att det är annonsörens ansvar, men själva annonsdelen blir lidande av att fyllas med skräp. Känns lättare om annonsören får lägga till annonsen efter tre månader á la Blocket.

Men det är ingen stor grej så om det är omständigt ska jag inte tjata.

/Y

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Går det inte att fixa så att annonsören får en påminnelse efter tex 3 månader.
Klickar han inte på den medföljande länken så tas anonnsen bort.

Suttit den senaste tiden och letat ny hoj inför kommande säsong..
Och det finns en hel del som man ringt på som det var ett tag sedan de sålde...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...